به گزارش پ ارس به نقل از فارس، عباسی علی منصوری آرانی نماینده مردم کاشان و آرام بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اظهارات از سوی سران یک جریان خاص سیاسی درباره حذف شعار مرگر بر آمریکا، گفت: آمریکا هنوز گامی مهمی در جهت بهبود روابط دیپلماتیک بر نداشته است که ما از مردمان بخواهیم مواضع و اصول انقلابی خود را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا، شعار مردم ایران است نه لزوماً شعار سیاسی دولت و حکومت، افزود: شعار مرگ بر آمریکا از دل فرهنگ انقلابی مردم ایران است و از همین رو حذف این شعار انقلابی زمانی میسر می شود که آمریکا از رفتار بی شرمانه و استعمارگرایانه خود در عمل اظهار پشیمانی کند نه اینکه با اقدامات شعارگونه دیپلماتیک سعی در اغنای نظام جهانی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: باید اقدامات دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایران در چارچوب نظام انقلاب اسلامی و درجهت رفتار متقابل و حسن نیت آمریکا صورت گیرد و این در حالی است که تمام مسولان کشور باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

نماینده مردم کاشان با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا دستورالعمل حکومتی نیست که حذف شود، افزود: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از تاریخ انقلابی مردم ایران است.