به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سیدمحمد غرضی با اشاره به گزارش های ارائه شده از سوی رییس جمهور در نخستین گفت وگوی خود با مردم، اظهار کرد: آقای روحانی در این گفت وگو مطابق با شعارهایی که مطرح کرده بود صحبت کرد.

وی با بیان اینکه" اکنون از دولت آقای روحانی انتظار نمی رود مصوباتی که اهداف ایشان را مشخص می کند داشته باشند" ، ادامه داد: باید صبر کرد تا بازه ۱۰۰ روزه مورد نظر آقای روحانی طی شود. ایشان باید در این مدت با مبانی مختلف اقتصادی آشنا شود. در آن زمان باید از ایشان انتظار داشت که مصوبات مربوط به اهدافش را مطرح کند.

وزیر پیشین نفت در ادامه با اشاره به مطرح شدن آمارهایی از سوی رییس جمهور در مورد نواقص و کمبودهای موجود در کشور، تصریح کرد: همانطور که ما در نخستین گفت وگوی تلویزیونی رییس جمهور با مردم مشاهده کردیم، از واجبات دولت آقای روحانی است که اعداد و ارقام مختلف را با مردم در میان بگذارد، چرا که همراز شدن مردم با دولت از واجبات عمومی کشور است.

غرضی با بیان اینکه" دولت های گذشته اعداد و ارقام کمتری را با مردم در میان گذاشتند" ، خاطرنشان کرد: چنانچه مردم با دولت ها همراز شوند این تصور که دولت ها دارای یک قدرت فوق العاده هستند از بین می رود. مردم متوجه می شوند که مسئولیت دولت ها یک طرفه نیست بلکه آنها نیز سهیم هستند.