به گزارش پارس ، تسنیم به نقل از پایگاه الشرق الاوسط، عبدالحکیم جمال عبدالناصر ضمن ابراز انزجار از مواضع نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب درباره ضرورت مجازات سوریه به سبب کشتار الغوطه در صفحه فیسبوک خود نوشت: باور کردنی نیست که اتحادیه ضد عرب با حمله به نظامی سوریه موافقت کند در حالی که مجلس عوام انگلیس و شریک اول آمریکا در این عملیات احتمالی با آن مخالفت کند.

فرزند رهبر فقید مصر افزود: ای کاش روزی فرا برسد که اتحادیه عرب که به ابزاری برای مشروعیت دادن به دخالت های نظامی ناتو علیه ملت های عربی تبدیل شده است، بسته شود.

عبدالحکیم جمال عبدالناصر بیان کرد: سناریو عراق و پس از آن موافقت با عملیات ناتو در لیبی عملکرد نادرست اتحادیه عرب را نشان می دهد به ویژه که موافقت اتحادیه عرب با عملیات ناتو در لیبی و کسانی که انقلابی خوانده می شدند امنیت ملی مصر را تحت الشعاع قرار داد و منبع اصلی سلاح هایی که علیه سربازان ما در سینا و مناطق دیگر به کار گرفته می شود لیبی است.

وی افزود: نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب باید استعفا دهد و این برای وی آبرومندانه تر است. تبدیل اتحادیه عرب به بیمارستانی دامپزشکی مفیدتر است.