به گزارش پارس ، مفید کیایی نژاد در گفت وگو باایسنا افزود: آن چه اینک امت اسلام را تهدید می کند، تجاوزگری صهیونیسم است که تحت حمایت آمریکا و غرب صورت می گیرد لذا امت اسلامی باید با وحدت و همدلی به مقابله با این دشمن صهیونیستی بپردازد.

وی اظهار داشت: از آنجایی که استکبار از مسلمانان به ویژه شیعیان هراس دارد، آن ها قصد دارند به هر وسیله ممکن مسلمانان را تحت کنترل خود درآورند و این امر به فضل الهی امکانپذیر نیست و به زودی توطئه های استکبار به سمت خود بازمی گردد.

این مقام مسئول بیان کرد: ملت ها باید آگاه و بیدار باشند و بدانند هم اکنون اسرائیل احساس خطر می کند و سایر کشورها را برای حمله به سوریه وسوسه می کند.

کیایی نژاد ادامه داد: فشار بر سوریه برای شکست سوریه نیست بلکه برای شکست همه کشورهایی است که به استکبار نه می گویند و حاضر نیستند در مقابل مستکبران عالم و غربی ها سر خم کنند.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با محکوم کردن تهدیدهای اخیر کشورهای غربی در خصوص حمله به سوریه، خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان باید در راستای جلوگیری از این تجاوز تلاش کرده و سکوت خود را شکسته و با آمریکا و اسراییل مقابله کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم این کشور هرچه زودتر به آرامش دست یابد تا دیگر شاهد قتل و عام مردم بی گناه سوری نباشیم.