به گزارش پارس به نقل از فارس، لیونل مسی نسبت به اتفاقات خشونت باری که در سوریه بوجود آمده و افراد بیشماری از جمله کودکان کشته شده اند، واکنش نشان داد.

وی در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: نگذارید کودکان سوریه سال دیگر قربانی خشونت و کشتار شوند.

اعجوبه پرآوازه کاتالان ها از هواداران بیشمارش در سراسر جهان و از رهبران سیاسی خواست برای پایان کشتار و خشونت علیه کودکان اقدام کنند.

مسی افزود: رهبران کشورها باید تلاش کنند به تحریم هایی که علیه حقوق انسانی صورت گرفته، پایان دهند و همینطور به حملاتی که علیه کسانی که از جان خود گذشته اند، همینطور مدارس و بیمارستان پایان یابد و در عوض در جهت گسترش آموزش و پرورش و حمایت معنوی همه کودکان این کشور تلاش شود.

بر اساس اعلام رسانه ها در پی انتشار این درخواست، حدود ۱۳ هزار نفر از علاقمندان وی، با گذاشتن « لایک » با این خواسته موافقت خود را نشان دادند و ۷۰۰ نفر نیز جملاتی را به عنوان « کامنت» در موافقت با وی نوشتند.

در همین ارتباط علا امراف یک کاربر شبکه فیسبوک از مصر نوشت: لیونل، تو قبل از آنکه بازیکن بزرگ باشی، انسانی بزرگ هستی. خدا تو را برای خانواده ات حفظ کند.

یک کاربر دیگر نیز گفت: احترام از طرف یک مسلمان… لئو (لیونل) متشکرم.

عمار ال ایوبی از سوریه نیز گفت: از اینجا در خاک سوریه از تو تشکر می کنیم. سوریه ای ها عاشق تو هستند. امیدوارم مردم بتوانند با تو دیدار کنند.