به گزارش پارس ، به نقل ازکیهان، احمد شیرزاد عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم بود که هم زبان با رادیو اسرائیل و سازمان منافقین از پشت تریبون مجلس ادعا کرد ایران درباره برنامه هسته ای خود ۱۹ سال به دنیا دروغ گفته و حالا دم خروس بیرون افتاده است. این اظهارات خیانت آلود شیرزاد با اعتراض رئیس و بسیاری از نمایندگان دوم خردادی مجلس ششم مواجه شد.
وی در مصاحبه با سایت آریا- که مدتی است به انعکاس دهنده نظرات افراطیون و اصحاب فتنه تبدیل شده است- مجلس را تخطئه کرده و می گوید: مجلس از نظر کارشناسی ضعیف است چون برخاسته از انتخابات سال ۹۰ است که پیامد مجلس هفتم و هشتم بود و نمی توانیم انتظار یک مجلس قوی داشته باشیم.
وی می افزاید: نمایندگانی که در جلسه رأی اعتماد به عنوان موافق دولت در مجلس صحبت کردند به جز تعداد محدودی از آنها که واقعا خبره بودند و کارشناسانه سخن گفتند بسیاری از نمایندگان در نوع استدلال و دفاع از دولت ضعیف عمل کردند به هر حال افرادی که به عنوان نقاد در مجلس حضور داشته باشند و بشود روی حرف آنها حساب کرد خیلی کم است.
او این را هم گفته که « مجلس ضعیف عمل کرد» البته وی تاکید کرد: مسئولین امور انتخابات باید فضا را باز کنند تا نیروهای قوی تر بتوانند در عرصه انتخابات آتی ظاهر شوند و یادآور می شود سایت آریا توسط امیر محبیان از اعضای شورای سردبیری روزنامه رسالت اداره می شود و طی روزهای اخیر ضمن اظهار نزدیکی به دولت، درصدد تخطئه شهرداری قالیباف و روی کارآمدن یکی از افراد وابسته به اصلاح طلبان-محسن هاشمی- در ریاست شورا و شهرداری است. اتفاق مشابهی نیز در برخی سایت های سابقا متظاهر به حمایت از شهرداری- و نیز روزنامه های تأمین اجتماعی و هلال احمر- قابل مشاهده است.