به گزارش پارس به نقل از فارس، علی لاریجانی امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: اگر بخواهیم در مذاکرات موفق باشیم باید از نظر اقتصادی روی پای خودمان بایستیم.

وی افزود: اگر امروز گردن کلفتی می کنند احساس می کنند از نظر اقتصادی ما نیازمند هستیم، این از اشتباهاتی بود که اقتصادمان را به واردات زیاد مربوط کردیم که بارها در این زمینه تذکر داده شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان برخی از مقامات آمریکایی و مانور آن ها روی تحریم ها اظهار کرد: آن ها به زودی متوجه اشتباهات خود در این زمینه خواهند شد.

وی با اشاره به توزیع سبد کالا در بین مردم افزود: امروز این فرومایگان مستکبر فرصتی پیدا کردند تا حرف هایی بزنند که از پول هایی که ما دادیم توانستند آذوقه برای مردم تهیه کنند.

لاریجانی تصریح کرد: این بسته های حمایتی چه ربطی به مذاکرات داشت بلکه این بسته ها مربوط به داخل کشور و تدابیری بود که در این زمینه اندیشیده شد.

وی یادآور شد: این پول هایی هم که از آن دم می زنید همان پول های ملت ایران است که شما به ناحق و ظالمانه بلوکه کرده بودید؛ به گونه ای حرف می زنید که انگار شما این پول ها را به ما دادید، این ها نشانه خوی استکباری آن ها است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام به ما آموخت در مقابل مستکبران به خصوص شیطان بزرگ باید ایستادگی کرد، اظهار کرد: این مقاومت و ایستادگی بعد از انقلاب عامل بیداری مسلمانان در منطقه شد.