به گزارش پارس به نقل از انصاف نیوز، در هفته گذشته پس از تنفیذ حکم حسن روحانی، ظاهر و محتوای پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ایران president. ir به اخبار و تصاویر او تغییر کرد و اطلاعات هشت ساله ی دوره ی احمدی نژاد از روی آن حذف شد.

هنوز مشخص نیست که حذف آرشیو توسط تیمی وابسته به رییس جمهور سابق برداشته شده یا از سوی اعضای تیم رسانه ای دولت جدید حذف شده است. اتفاقی که برای آرشیو اخبار سیدمحمد خاتمی هم پس از روی کار آمدن احمدی نژاد افتاده بود، البته با کمی تاخیر.

وب سایت های شخصی خاتمی از چند سال پیش به این سو فیلتر شده است. همچنین سایت شخصی آیت الله هاشمی رفسنجانی تا چندین ماه پیش به دلیل انتشار خطبه نماز جمعه ی وی در سال ۸۸ فیلتر بود اما در حال حاضر رفع فیلتر است.

بنا بر گزارش خبرنگار انصاف نیوز، هنوز دلیل در دسترس نبودن وب سایت شخصی احمدی نژاد مشخص نیست، اما این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت نشده است.

اطلاعات دومین (آدرس اینترنتی) این دامنه (ahmadinejad. ir) به نام مهدی احمدی نژاد، فرزند آقای احمدی نژاد و در آدرس « ایران - تهران - خیابان پاستور - نهاد ریاست جمهوری» ثبت شده است، در حالی که هفته ی گذشته او کلید این نهاد را به حسن روحانی سپرد و به نارمک برگشت.