به گزارش پ ارس به نقل از فارس، نیویورک تایمز در گزارشی مفصل تاکید کرده است که علی رغم تمام حمایت های غرب از همجنس گرایان روسی، در روسیه پناهگاهی برای همجنس گرایان وجود ندارد.

بنابراین گزارش، نیویورک تایمز اذعان کرده است که اگر قرار بود همین مقاله در یک روزنامه روسی منتشر شود، چاره ای نبود جز آنکه در آن قید شود که این مقاله برای افراد زیر ۱۸ سال مناسب نیست.

این روزنامه آمریکایی تاکید کرده که قوانین روسیه حفظ کودکان روسی از ازدواج غیرسنتی را هدف خود قرار داده است. این قانون به امضای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه رسیده و محکومیت غرب را هم برانگیخته است.

گزارش فوق مدعی شده است که عدم احترام به حقوق همجنس گرایان باعث شده است تا روسیه در آستانه المپیک زمستانی ۲۰۱۴ که قرار است در روسیه برگزار شود، با مشکلی شبیه به تحریم المپیک ۱۹۸۰ مسکو مواجه شود! المپیک ۱۹۸۰ از آن رو تحریم شده بود که شوروی سابق با حمله به افغانستان و اشغال این کشور، قوانین بین المللی را نقض کرده بود.

از دیگر مجازات هایی که به زعم نویسنده نیویورک تایمز متوجه روس ها شده، این است که همجنس گرایان غربی در کافه های خود فروش نوشیدنی های روسی را ممنوع کرده اند!

غرب بهانه های مختلفی را برای حمله به روسیه انتخاب می کند که شاید یکی از مضحک ترین این بهانه ها حمله به دولت این کشور برای جلوگیری از تسری فرهنگ شنیع همجنس گرایی باشد. این در حالی است که روسیه به عنوان یک کشور شرقی دارای فرهنگ و سنت های شرقی و اسلاو است و از نظر فرهنگی در جایگاهی متفاوت با غرب ایستاده است.

روابط بین ایالات متحده و روسیه اخیرا تیره شده است. روس ها نیز انتقاداتی حقوق بشری متوجه واشنگتن می کنند از جمله تجاوز به سالانه ۱۰۰ هزار کودک در این کشور و تجاوز به ۱۰ درصد از زندانیان آمریکایی. روسیه همچنین با اعطای پناهندگی به اسنودن در برابر ایالات متحده قرار گرفته است.

به نظر می رسد اکنون همجنس گرایان آمریکایی هم فرصت را مناسب می بینند که با حمله به مسکو، کرملین را برای رسمیت بخشیدن به همجنس گرایی تحت فشار گذارند.