به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدعباسی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تجلیل از وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که با پایان دولت چه نمره ای به خود می دهید، گفت: به خودم نمره ای نمی دهم اما به همکارانم ۲۰ می دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می توانید یک نمونه از اشتباهات خود را به ما بگویید، عنوان کرد: اشتباهاتم را یادداشت کردم.

عباسی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید نقاط قوت شما در دوره مسئولیت تان چه بوده است، عنوان کرد: رویدادهای موجود نشان می دهد قبل و بعد از انقلاب در همین دوره توفیقات ورود کرده است. این رویدادها توسط همه عوامل از جمله فدراسیون ها، رسانه ها، مربیان و ورزشکاران بوده، همه یکی بودیم از زحمات همه که منجر به این پیروزی شدند، تشکر می کنم.

وی همچنین درباره تجلیل رؤسای فدراسیون ها از وی خاطرنشان کرد: از همه دوستانم تشکر می کنم، این یک خاطره است. قرار نیست از ورزش خداحافظی کنم. همچنین دوستان خوبی به جمع دوستان قبلی ام اضافه شدند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که آیا داشته هایتان را به وزیر آینده می دهید، عنوان کرد: نامه کتبی به همه مدیران ستادی زده ام و گفته ام هر نوع همکاری با وزیر پیشنهادی داشته باشند. همه باید در کنار مدیران آینده باشیم.

عباسی در پاسخ به این سوال که یک توصیه مهم تان را به وزیر آینده بگویید، گفت: گروه توانمندی در ورزش در تلاش است. قدر دانستن مجموعه ورزش مهم است، توجه به مناطق محروم و همچنین تکمیل زیرساخت ها از موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

عباسی در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر پیشنهاد شدن سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش آینده اظهار داشت: من اکنون نماینده مجلس نیستم که در این خصوص پاسخ دهم.