به گزارش پارس، ایسنا به نقل از شبکه تلویزیونی المنار نوشت، حزب الله لبنان در بیانیه ای حمله اخیر موشکی از سوی گروه های ناشناس به پایگاه های ارتش لبنان و کاخ ریاست جمهوری این کشور در منطقه بعبدا را به شدت محکوم کرد.

حزب الله در این بیانیه تاکید کرد: دست های جنایتکار تروریست ها برای نابود کردن موسسات نظامی لبنان فردای روز جشن ملی لبنانی ها باز هم دراز شد و آنها تلاش می کنند تا میان گروه های داخلی و نهادهای ملی تفرقه افکنی کنند.

در این بیانیه تاکید شده است: برخی از شبکه های تلویزیون داخلی و کشورهای عربی اظهارات میشل سلیمان، رئیس جمهوری لبنان درباره سلاح مقاومت و نقش آن را به شکل گسترده و گاه اشتباه پوشش دادند تا بدین وسیله به اهداف مغرضانه خود در ارتباط دادن حملات موشکی به حزب الله لبنان دست یابند.

حزب الله در ادامه بیانیه خود آورده است: حزب الله به شدت این جنایت بزرگ را محکوم می کند. حزب الله تلاش های برخی از رسانه ها در سوء استفاده از وضعیت لبنان برای ضعیف کردن موسسات و نهادهای لبنانی و قدرت و وحدت ملی لبنان در رویارویی با دشمن صهیونیستی را محکوم می کند.

در بیانیه مذکور تاکید شده که به عقیده حزب الله توسل به خشونت و جنایت به عنوان راهی برای رویارویی با افکار سیاسی شیوه ای شکست خورده است و نشان از ناتوانی کسانی دارد که به این شیوه ها چشم امید دوختند.

در پایان این بیانیه آمده است: حزب الله همواره از نهادهای نظامی ملی حمایت کرده و در تمامی شرایط در کنار آنها بوده و با آنها همبستگی کامل دارد چنانکه از همه گروه ها می خواهد تا بزرگترین کمپین همبستگی با موسسات ملی را برای حفظ وطن و ملت لبنان و ناکام گذاشتن توطئه ها علیه کشور را به راه بیندازند.

پیشتر کاخ ریاست جمهوری لبنان در بعبدا و پایگاه های ارتش این کشور به وسیله دو موشک از سوی گروه های ناشناس هدف قرار گرفت.