به گزارش پارس به نقل از فارس، روزنامه صهیونیستی « یدیعوت آحارونوت» امروز در نسخه چاپی خود که به زبان عبری به چاپ می رسد، بخشی از مباحث مطرح شده در جلسه دیروز کابینه اسرائیل در مورد آزادی اسرای فلسطینی را منتشر کرد.

در قسمتی از این صحبت ها « نفتالی بنت» وزیر مسکن و شهرسازی رژیم صهیونیستی ادعا می کند که اعراب زیادی را در زندگی اش به قتل رسانده و با این واقعیت مشکلی هم ندارد. این اظهارات را « گابی گزیت» مجری معروف رادیو اسرائیل نیز در مطلبی که در پایگاه رادیو ۱۰۴ منتشر کرده، تائید کرده و بنت را یک شهرک نشین تندرو توصیف کرده است.

وی این صحبت ها را حین بحث با « یاکوف آمیدرور» مشاور امنیت ملی نخست وزیر مطرح کرده و گفته است که اسرائیل باید به محض بازداشت فلسطینی های به زعم او تروریست، آن ها را به قتل برساند.

بنت در بخشی از این صحبت ها می گوید: اگر تروریست ها را گرفتید، خیلی ساده باید آن ها را بکشید.

و آمیدرور در پاسخ به او می گوید: اما این کار غیرقانونی است.

بنت در جواب می گوید: من در زندگی ام عرب های زیادی را کشته ام و مشکلی هم با این موضوع ندارم.

بنت از مخالفان سرسخت آزادی اسرای فلسطینی است. این یکی از شروط تشکیلات خودگردان برای بازگشت به مذاکرات سازش است و « بنیامین نتانیاهو» اعلام کرده است که با آزادی ۱۰۴ نفر از اسرای فلسطینی بازداشت شده پیش از معاهده سال ۱۹۹۳ اسلو موافق است. با این حال گروه های تندرو و شهرک نشینان اسرائیلی با این اقدام مخالف هستند. بنت رهبر حزب « هبیت هیهودی» یکی از احزاب تندرو اسرائیلی است که به کلی با مذاکرات صلح مخالف بوده و خواستار الحاق باقی مانده اراضی فلسطینی ها به اسرائیل است.