به گزارش پارس به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی از برگزاری نشستی در مجلس شورای اسلامی در راستای تعامل بین دولت حسن روحانی و نمایندگان مجلس خبر داد.

وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان آن براساس رسالتی که برعهده دارند موظف به انجام اقداماتی از این دست به منظور اطلاع رسانی و ایجاد همگرایی در بین همه نمایندگان است.

عضو فراکسیون اصولگرای مجلس تأکید کرد: فراکسیون اصولگرای مجلس در راستای رسالت خویش جلسه ای در روز سه شنبه ساعت۳۰/۱۶ بعد از پایان جلسه بعدازظهر علنی مجلس در محل سالن تلفیق مجلس تشکیل خواهد داد.

وی افزود: پیش بینی می شود که این جلسه با حضور چشمگیر نمایندگان فراکسیون مجلس و برخی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسه توسط فراکسیون اصولگرای مجلس، بررسی راهکارهای لازم برای تعامل بیشتر مجلس و نمایندگان با دولت آتی است.

وی ادامه داد: قصد بر این است که اعضای فراکسیون اصولگرای مجلس و نمایندگان ملت، درباره تصمیم گیری مجلس با دولت درباره موضوع رأی اعتماد به وزرا دولت حسن روحانی به بحث و گفت وگو بنشینند.

حاجی دلیگانی اذعان کرد: فراکسیون اصولگرای مجلس قصد دارد که بعد از پایان این جلسه در روز سه شنبه طی اطلاعیه ای به طور رسمی مواضع خودش را در ارتباط با رأی اعتماد به وزرای دولت روحانی اعلام کند.

وی در ادامه اذعان داشت: در این اطلاعیه به بیان چهارچوب ها و شاخصه های مد نظر نمایندگان و اعضای فراکسیون اصولگرای مجلس شرکت کننده در این جلسه نسبت به وزرای آتی دولت حسن روحانی خواهیم پرداخت.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در پایان بیان داشت: این طرح ابتدا در هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مطرح و بعد از موافقت ضمنی با آن امروز در شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان طرح شد که با ان موافقان شد.