به گزارش پارس به نقل از ایسنا، رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در ابتدای این مراسم گفت: خدا را شاکریم که در روزهای بهار قرآن و ایام ضیافت الهی که از ارزشمندترین روزهای سال است توفیق داریم که در محضر قرآن هستیم و به آیات دلنشین این کتاب هدایت گوش جان می دهیم.

انصاری اضافه کرد: اگر همه فکر و اندیشه ها قرآنی باشد آن وقت می توانیم افتخار کنیم که ما به درستی علاقه مند به قرآن هستیم.

وی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن راه نجات بشر و راه سود بردن انسان را ایمان و عمل صالح معرفی کرده است و در این بازار تجارت دنیای فانی همه زیانکارند مگر کسانی که ایمان داشته و عمل صالح انجام می دهند.

در ادامه این مراسم، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) نیز گفت: بحمدالله امروز قرارگاه پدافند هوایی به لحاظ توانایی رزمی در آمادگی کامل به سر می برد و با همت و تلاش سامانه عقیدتی سیاسی آمادگی معنوی و روحی کارکنان نیز در سطح مطلوبی قرار دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) پیش از حضور در این مراسم، از مواضع پدافندی سایت فردو بازدید کرد و در جریان میزان آمادگی این سایت قرار گرفت.