کابینه رئیسی به مجلس معرفی شد. مجلس این هفته در حال بررسی کابینه رئیسی بوده است. رئیسی امروز آخرین دفاع را از کابینه پیشنهادی اش میکند. رئیسی از امروز با کابینه جدید کار خود را آغاز میکند.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز(چهارشنبه) در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم و در دفاع از این وزرای پیشنهادی اظهار داشت: ابتدا لازم می دانم هفته دولت را گرامی بدانم و به ارواح مطهر دولت و مجلس و نظام مقدس جمهوریاسلامی دروز بفرستم و یاد شهیدان باهنر و رجایی را گرامی بدارم و برای همه خدمتگزاران کشور و خادمان ملت آرزوی توفیق و سعادت کنم.

وی افزود: این روزها پزشکان عزیز و پرستاران و کار درمان مجاهدانه از جان مردم صیانت می کنند و باید از کادردرمان متشکر باشیم.

رئیس جمهور با تشکر از مجلس و کمیسیون‌ها و نمایندگان و هیات رئیسه با خاطر بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: این جلوه ای از مردم سالاری دینی است که نمیادگان مردم با دغدغه مندی و حساسیت صلاحیت کاندیداها را بررسی می کنند و بیان این حساسیت ها هم برای وزرا و هم عموم مردم کار مفیدی هست.

رئیسی با اشاره به معرفی اعضای کابینه گفت: معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس براساس شاخص‌هایی بود که نسبت به آن شاخص ها در انتخابات به مردم قول داده بودم و تلاش این شد با همین تلاش ها باشد. کارآمدی و تخصص و مردم‌داری و فسادستیزی و صداقت با مردم این شاخص‌ها هستند که محور همه اینها کارآمدی است.

وی اظهار داشت: خط قرمز ما در مبارزه با فساد بی سند حرف زدن است.