دولت روحانی با سیاست‌های غلط خود کشور را معطل نگه داشت. دولت روحانی به غرب اعتماد کرد. دولت روحانی معضل اقتصادی به وجود آورد. دولت روحانی با شکست مواجه شد.


حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم محلات در مورد اظهارات روحانی گفت: بالاخره روحانی اعتراف به شکست کرد، اظهارات روحانی نشان داد که هم چرخه اقتصاد نچرخید و هم چرخ کارخانه‌ها و صنعت، در واقع در طول این هشت سال هم صنعت هسته‌ای محدود شد و به قول خود ایشان که قرار بود همه چرخه‌ها بچرخد اما حتی چرخه سانتریفیوژها هم نچرخید.

وی تصریح کرد: روحانی پذیرفت که دولت ایشان دولت موفقی نبوده است، آقای روحانی در طول این سال‌ها همواره وعده داده بود که چنان رونق اقتصادی ایجاد می‌کند که مردم دیگر نیازی به یارانه نخواهد داشت اما دیدیم که ایشان با چشم دوختن به غرب، سال‌ها کشور را معطل سیاست‌های غلط خود نگه داشت و سیاست‌هایش هم در نهایت شکست خورد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه روحانی همواره ادعا می‌کرد که روابط با سایر کشورها را عادی می‌کند، افزود: دیدیم که روحانی باز هم در این زمینه اعتراف کرد که موفق نبوده است و صحبت‌های روحانی از سر استیصال بود. در واقع باید گفت که اظهارات روحانی بیشتر شبیه یک اعتراف نامه بود و زمانیکه صحبت‌های ایشان را در کنار صحبت‌های قبلی می‌گذاریم کاملا به این نتیجه می‌رسیم که دولت روحانی شکست خورده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که این دولت مسیر را اشتباه رفته و به غرب اعتماد کرده است که باید عبرت همه آیندگان باشد.

طرح صیانت فضای مجازی هنوز در مجلس تصویب نشده است

وی به طرح صیانت فضای مجازی در مجلس اشاره کرد و گفت: در مورد طرح صیانت فعلا در مجلس تنها بحث شده است ولی ظاهراً این موضوع دارد از طرف دولت دوازدهم دامن زده میشود.

وی تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود طرح صیانت فضای مجازی در مجلس تصویب شده است، دروغ فاحش است و مجلس هنوز این موضوع را تصویب نکرده است. فعلا اجازه بررسی این موضوع داده شده است اما دولت روحانی برای انحراف افکار عمومی چنین موضوعی را مطرح کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز چیزی تصویب نشده است که برخی به آن دامان میزنند و برخی آن را قضاوت می‌کنند.