به گزارش پارس به نقل از فارس، تروریست های جبهه النصره وابسته به القاعده از چند روز پیش بستان القصر از توابع استان حلب را به محاصره در آورده اند تا جایی که با جلوگیری از ورود مواد غذایی به آن بیم آن می رود که این شهر با فاجعه انسانی روبه رو شود.

جلوگیری از ورود مواد غذایی به مناطقی که حامی بشار اسد هستند

تروریست ها مانع از ورود مواد مصرفی مردم به ویژه مواد غذایی به بستان القصر شده و گذرگاه ارتباطی این شهر را از هفت روز پیش مسدود کرده و در صدد هستند با جلوگیری از ورود مواد غذایی به مناطقی که ساکنان آن حامی دولت بشار اسد هستند، عرصه را بر آنان تنگ کنند.

در این میان اهالی بستان القصر علیه محاصره آن، تظاهرات کرده و ورود مواد غدایی به شهرشان را خواستار شدند که با حمله تروریست ها روبه رو شدند.

انتشار فیلم حمله تروریست ها به تظاهرات کنندگان

فعالان سوری نیز یک فیلم ویدئویی از تظاهرات مزبور فراهم و در سایت های اینترنتی منتشر کردند که در آن حمله افراد مسلح به تظاهرات کنندگان و تیراندازی پراکنده به سمت آنان به تصویر کشیده شده است.

گفتنی است شهر حلب از چند روز پیش به دلیل محاصره و قطع جاده حلب- ادلب – دمشق در شرایط دشواری به سر می برد به ویژه اینکه ادلب از دیگر شهرهای شمالی سوریه نیز ماه گذشته با شرایط مشابهی روبه رو بود تا اینکه ارتش سوریه با پیشروی به سمت آن، توانست راههای ارتباطی آن را بگشاید.

کاروان تروریست ها در حلب هدف ارتش سوریه قرار گرفت

یگان هایی از ارتش سوریه گروهی از ترویست ها را که از حلب واقع در شمال این سوریه به حرکت در آمده و در صدد انتقال تجهیزات نظامی از این منطقه بودند، هدف قرار دادند که در جریان آن تعدادی از خودروهای آنان منهدم و ۴۸ نفر از آنان نیز کشته شدند.

تروریست ها در قالب چند دستگاه خودرو از روستاهای « حریتان» و « عندان» از توابع حلب به حرکت در آمده و در صدد انتقال تجهیزات نظامی از این منطقه بودند که در راه ارتباطی دو روستای مزبور هدف نیروهای ارتش قرار گرفتند.

نیروهای ارتش سوریه در اطراف روستای « منغ» و نیز چند روستا از توابع ریف جنوب غربی حلب از جمله « بستان القصر» و « القنیطره» تروریست ها را هدف قرار دادند که در جریان آن دهها تن از آنان کشته و عده ای نیز زخمی شدند.