علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با پارس نیوز، با بیان این که دولت حسن روحانی یکی از قانون‌شکن‌ترین دولت‌های این مملکت بوده است، اظهار داشت: ما همه مشغول دعا کردن هستیم تا دولت آقای روحانی و تیم‌اش پاستور را ترک کنند.

وی تاکید کرد: همچنین ما وقتی با اکثریت وزرای کابینه صحبت می‌کنیم آن‌ها هم به ما می‌گویند که ما از خدا می‌خواهیم زودتر عمر دولت تمام شود تا با آقای روحانی خداحافظی کنیم چرا که وزرا هم  از دست آقای روحانی خسته شده‌اند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: وزرای آقای روحانی خدا خدا می‌کنند که زودتر عمر دولت تمام شود و اکثریت وزرا هم این حرف را به ما زده اند که این نشان می‌دهد وزرای دولت هم از تصمیمات آقای روحانی به ستوه آمده‌اند.

بابایی کارنامی اظهارداشت: بسیاری از وزرا به ما می‌گویند که ما فعلاً چاره‌ای نداریم و زورمان هم به آقای روحانی نمی‌رسد، اما مملکت را دوست دارند وفادار مانده‌اند.

وی تاکید کرد: حتی اگر من در دولت آقای روحانی بودم یک روز هم در این دولت دوام نمی‌آوردم؛ به واقع رئیس جمهور یک رای در دولت دارد و حق ندارد به صورت انحصاری دستوراتش را صادر کند.

این نماینده مجلس بیان داشت: حتی مردم کوچه و بازار  هم دعا می‌کنند که این دولت برود و هر دولتی خواست بیاید چه اصولگرا و چه اصلاح طلب.