حجت الله فیروزی ، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «پارس نیوز» با نگاهی به عملکرد دولت روحانی در روزهای پایانی کار بیان کرد: عملکرد دولت در 8 ساله اخیر بر همه روشن است و هیچکس نمی خواهد دوباره این تجربه ها تکرار شود. در همین موضوع کرونا شاهد بودیم که دولت مدیریت درستی نداشت و متاسفانه مردم گرفتار شدند و مشکلات عدیده ای به وجود آمد.

وی افزود: در سیاست خارجی هم به همین شکل بوده و تمام تخم مرغ ها را در سبد برجام گذاشتند و برجام هم بی فرجام ماند و امروز شاهد هستیم که ارزش پول ملی ما به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کرده است و از ان طرف ارتباط ما با کشورهای جهان نیز جای سوال دارد و حتی کشورهای منطقه وضع نامناسبی داریم.

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: عملکرد ضعیف دولت حتی باعث شد تا در خیلی از موضوعات، نظام هم اسیب ببیند و اعتماد عمومی به کارکردهای نظام به نوعی کاهش پیدا کرد و طبیعی است که چون دوستان هیچ کارنامه موفقی در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگی و ارتباطات جهانی نداشته اند، دیگر هم فرصتی برای جبران این کاستی هایشان وجود ندارد.

فیروزی گفت: تلاش های اخیر دولت نیز که جهت زنده نگه داشتن برجام انجام می شود به نظر من تلاش های عجولانه ای است که مجددا برای کشور مشکلاتی را به وجود می آورد. چرا که می خواهند در یک فرصت و زمانبندی کوتاه توافقاتی را حاصل کنند تا بهره برداری های انتخاباتی داشته باشند که این موضوع هم به کلیت کشور و نظام آسیب می زند.

وی معتقد است که تمام شواهد و مستندات بیانگر این است که این دولت یک دولت تمام اصلاحاتی بوده است و اصلاحات تمام قد از آن حمایت کردند و تماما در این دولت حضور داشتند و سیاست های آن ها به ظور کامل در این دولت اجرا شد. اگر امروز کارنامه ای برای عرضه ندارند نمی توانند حضور خودشان را در این دولت نفی کنند و بایستی پاسخگو مردم باشند.