سردار محمّد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت ۱۹ بهمن ماه، سالروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی خطاب به امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

در این پیام امده است: 

(بسم الله الرحمن الرحیم)

حادثه نوزده بهمن باعث ایجاد استقلال در ارتش شد.در ارتش،  بخشی از نظام اجتماعی زمان طاغوت که بیشترین رنج را از تسلّط و دخالت بیگانگان متحمل شده بود؛ حادثه نوزدهم بهمن در یک چنین دستگاهی و در یک چنین سازمانی، احساس استقلال را بیدار کرد. این احساس را در کل ارتش، اول در نیروی هوایی و بعد در بقیه  ‌ بخش ها زنده کرد.

 مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) -۱۳۹۶

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرارسیدن۱۹بهمن ماه، سالروز مبارک حماسه پر افتخار بیعت تاریخی و تأثیر گذار غیور مردان انقلابی نیروی هوایی ارتش با امام و امّت خداجوی و به پا خاسته بر علیه طاغوت، در لحظات حسّاس و سرنوشت ساز سال ۱۳۵۷ که مقتدرانه ، ارکان نظام منحوس را به لرزه درآورد و شور و بالندگی و امیّد به نصرت الهی و نیل به پیروزی ظفرمندانه ملّت قهرمان ایران را نوید بخشید را گرامی داشته، این افتخاربزرگ را به جناب عالی و آحاد کارکنان ولایتمدارآن نیروی مقتدر و سرافراز تبریک عرض می نمایم.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطرات مجاهدت ها و رشادت های تیز پروازان شهید نیروی هوایی در دوران هشت ساله دفاع مقدّس و سایر عرصه های دفاع ازکیان، امنیّت و تمامیّت ارضی کشور، توفیق  روز افزون جناب عالی وتمامی همرزمان شما در آن نیرو و سایر نیروهای

 پر صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران را در دوام خدمت به نظام و انقلاب اسلامی ،تحت عنایات خاصّه حضرت ولی عصر(عج) و زعامت فرمانده معظّم کل قوا، حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای( مد ظله العالی) از درگاه ایزد منان آرزومندم.

سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور

فـرمانده نیـروی زمینـی سپـاه