امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز توان عملیاتی این پایگاه را ارزیابی کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از این پایگاه گفت: پایگاه هوایی تبریز یکی از مهمترین پایگاه‌های ما در تامین امنیت فضای کشور در منطقه شمالغرب می‌باشد و لازم بود تا ما از این پایگاه بازدید داشته و از نزدیک میزان آمادگی خلبانان، هواپیما‌ها و توان رزمی خود را بررسی کنیم.

وی افزود: با توجه به ناامنی‌هایی که در خارج از مرز‌های شمالغرب وجود دارد به همین جهت بخش‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و به لطف خدا خلبانان جوان، باانگیزه و ولایتمدار ما به همراه کارکنان فنی از آمادگی بسیار بالایی برخوردارند و ۲۴ ساعته هوشیار و آماده اند تا در صورت تهاجم احتمالی با قدرت برخورد کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید با حضور در گردان‌های میگ ۲۹، اف ۵ و همچنین مرکز اورهال جنگنده ها، ضمن دیدار با کارکنان پروازی و فنی در جریان فعالیت‌های عملیاتی این پایگاه قرار گرفت.

گفتنی است دیدار چهره به چهره و گفتگوی صمیمی با کارکنان وظیفه از دیگر برنامه‌های فرمانده نیروی هوایی از پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز بوددز این بازدید بود.