به گزارش پارس به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در سفر یک روزه خود به استان مرکزی در هنگام بازدید از مراکز بسیج این استان اظهار داشت: امروز هر جنایتی که در هر گوشه این جهان رخ می دهد، ردپایی از آمریکایی ها به جا مانده و باید گفت پرونده سیاه دولت آمریکا روی سفاکان تاریخ چون فرعون ها، مغول ها و هیتلرها. . را سفید کرده است.

وی تصریح کرد: دخالت مستقیم و غیر مستقیم آمریکا و متحدانش در مسئله سوریه، عراق، فلسطین، لبنان، افغانستان، پاکستان و… غیر قابل انکار است و دولت آمریکا در مسائل داخلی تمام کشورها به ویژه کشورهای خاورمیانه دخالت می کند، این در حالی است که خود را از مدعیان دموکراسی و حقوق بین الملل می داند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دخالت آمریکا در به شهادت رسیدن نیروی ارزشمند و دانشمندان هسته ای ایران اسلامی گفت: دست آمریکا تا مرفق به خون شهدای اسلام آغشته است و این لکه ننگ تا ابد در پرونده این دولت باقی خواهد ماند.

سردار نقدی ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا را نمونه بارزی از دخالت آمریکا در به شهادت رساندن نیروهای ارزشمند ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند این ملت هیچگاه از خون شهدای خود به راحتی نخواهد گذشت و آنها باید منتظر انتقام سخت ملت ایران در خونخواهی از شهدایشان باشند.

وی گفت: این واقعیت کاملا روشن است که آمریکا نه تنها در به شهادت رساندن ده ها هزار نفر از مردم ایران در دوران انقلاب دست داشت، بلکه به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر از مردم بی گناه، شهید صدوقی ها، شهید محرابی ها و بهشتی ها به دست منافقان کوردل نیز به دستور این جنایتکاران بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شرایط سخت و ملتهب کشورهای منطقه و قتل عام مردم مسلمان گفت: آمریکا به جای عذرخواهی و شرمندگی از این جنایت ها به عامل جنایتکار آن مدال می دهد که این نشان دهنده چهره واقعی این دولت است.