این روزها حضور رییس محترم مجلس در بیمارستان امام خمینی (ره) بحثهای زیادی به راه انداخته و موافقین و مخالفین هرکدام چیزهایی می گویند وتحلیلی ارائه می دهند ،منتقدان محترم ایشان چند اشکال را وارد میدانند که عرض می کنم: یکی عدم توجه به شیوه نامه هاست ،دیگری تبلیغات زودرس است وسومی اگر سرزده هست چرا مدیران و صدا و سیما انجا بودند.

اما به دکتر قالیباف این انتقادات زمانی وارد است که شهریور ماه ۵۷ در 17 سالگی ،سرزده وبرای تبلیغات انتخاباتی و بدون رعایت پروتکلها خودش را برای کمک به زلزله زدگان ،به طبس رساند و با رعایت این سه شرط با کمک دوستانش ضمن تاسیس انجمن اسلامی دانش اموزی ،دبیرستان اقامصطفی را تعطیل کرده و با مامورین شاه درگیرشدند.

او به عشق ریاست جمهوری در روز ورود امام خودش را به تهران رساند و در روزهای اغازین جنگ به جبهه ها شتافت و بعنوان یک رزمنده ساده کارش راشروع کرد و با پارتی بازی و برای حب ریاست در ۲۱سالگی فرمانده تیپ شد ودر ۲۲ سالگی فرمانده لشگر و سرزده و بدون رعایت پروتکلها در تمامی عملیاتها درخط مقدم بود، البته صدا و سیما نتوانست درتمامی این صحنه ها یا در یک صدم انها خودش را حاضرکند، حیف شد.بعدازجنگ و زمان ازادی ازادگان برای کنترل بهتر کارها بعنوان راننده اتوبوس به ان سوی مرز رفت تا از نزدیک بر روند کار مبادله نظارت کند ولی دوربین تلویزیون ازضبط این گزارش جاماند. او سپس فرمانده لشگر ۲۵ کربلا شد و در سال ۶۸ زمان زلزله وحشتناک منجیل و رودبار در روز نخست حادثه ،بعداز ۱۵ کیلومتر پیاده‌روی بعنوان اولین گروه سرزده خودش را به محل حادثه رساند،او سال ۷۳ فرمانده قرارگاه سازندگی شد وبرای ریا خط اهن ۱۶۵ کیلومتری مشهد سرخس ،گازرسانی به ۵ استان ،ساخت سد کرخه و سازه عظیم دریایی خلیج فارس را بعهده گرفت. سال ۷۶ توسط رهبری معظم فرمانده نیروی هوایی سپاه شد وبرای خودنمایی کارهایی کرد که متاسفانه صدا و سیما نمی توانست انعکاس دهد و سپس درسال ۷۹ فرمانده نیروی انتظامی شد که مردم بیش ازهمه به کارهای تبلیغاتی که ایشان در ان سمت مثل راه اندازی پلیس ۱۱۰ وتجهیز استاندارد ان نیرو و.... انجام داد واقفند که متاسفانه تاکنون تکرارنشده، سپس درسال ۸۴ شهردار تهران شد و مزورانه هشتمین شهردار موفق دنیا شد. او با همین نیت خدمات زیادی انجام داد که خارج ازحوصله است ،همراهان او به یاد ندارند که او‌ در طول عمر کاریش دیرتر از اذان صبح از خانه خارج شود، البته تماما با برنامه ریزی و به نیت تبلیغات وریا.

سال ۸۵ وقتی هواپیمای سی یکصد و سی حامل خبرنگاران سقوط کرد اولین نفری که بد‌ون رعایت پروتکلها و زودتر از همه حتی صدا و سیما با موتور خودش را به محل رساند‌، محمد باقرقالیباف بود،درپی سیل تهران درسال ۹۱ و‌برای معروف شدن نزدیک بود خودش رابه زیر جرثقیل بیاندازد ولی موفق نشد و متاسفانه دوربین صدا و سیما در نیمه شب در انجا نبود. قالیباف شهردار، در زمان حادثه پلاسکو سال ۹۵‌ از محضر علمای قم مرخص و با یک ماشین پژوی ۴۰۵ وسپس موتور در کمتر از یک ساعت سرزده به محل حادثه رسید و مدیریت بحران را در دست گرفت.

و نتیجه اینکه این مرد زندگی اش بر پایه حضور بدون رعایت پروتکلهای تنبلی ،بی خیالی ،بی مسؤلیتی و کنترل از راه دوراست.

حال هرکس هر برداشتی که میخواهد بکند، بکند.