به گزارش پارس به نقل از فارس، حجت الاسلام تیمورعلی عسگری مشاور رئیس جمهور منتخب در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه خانه ملت در جمع خبرنگاران درباره دیدار نمایندگان مجلس با حجت الاسلام روحانی گفت: نمایندگان زیادی از رئیس جمهور منتخب برای عرض تبریک تقاضای ملاقات داشتند.

وی با اعلام اینکه به دلیل برخی مسائل دیدار نمایندگان با رئیس جمهور منتخب به بعد از تعطیلات موکول شد، تصریح کرد: برنامه ریزی برای آمدن آقای روحانی قبل از مباحث مربوط به تحلیف، انجام نشده است.

عسگری با اشاره مجدد به دیدار نمایندگان با رئیس جمهور منتخب گفت: نمایندگان زیادی به عنوان یک نماینده یا نماینده استان یا یک کمیسیون این برداشت را داشتند که می توانند به صورت محدود با رئیس جمهور منتخب دیدار کنند که در این زمینه ما اعلام کردیم که دیداری عمومی خواهیم گذاشت.

مشاور پارلمانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب کابینه را در زمان رسمی اعلام می کند، مباحث مربوط به اعلام اسامی افراد حاضر در کابینه حجت الاسلام روحانی را تنها گمانه زنی دانست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حجت السلام روحانی بعد شنیدن پیشنهادها و ارزیابی مسئله و لزوم توجه به تشکیل دولت فراجناحی تصمیم نهایی خود را می گیرد.