به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، ایمان عیسی زاده گفت: از ابتدای فصل فریاد زدم که متاسفانه در لیگی ناپاک فعالیت می کنیم و اشخاصی که ورزشی و جوانمردانه تنها با توجه به توانایی هایشان در رقابت ها حضور می یابند، تنها هستند اما گفته هایمان با صحبت بزرگان فوتسال کشور که همه چیز را می بینند و سکوت می کنند یا خود در آن دستی دارند، تکذیب می شد. در فوتسالی که نتایج قبل از رقابت و بیرون از زمین رقم می خورد قهرمانی و قعرنشینی چه تفاوتی دارد. نباید تمام شرف وشخصیت مسئولان قربانی مقام شود که هم اکنون این مورد را مشاهده می کنیم.

وی افزود: قبل از رقابت بامیثاق تهران فردی ناشناس با من تماس گرفت تا شرایطی را فراهم آورد در ازای اخذ مبلغی نتیجه رقابت را به نفع پتروشیمی رقم بزند. جالب این جاست که این شخص حتی نتایج مورد نظر را پیشنهاد داد تا یکی از آنها را انتخاب کنم و من هم این موضوع را نادیده گرفته و جواب رد دادم. بامشاهده این مسائل چگونه می توان ادعا کرد فوتسال پاک است در حالی که افرادی تنها به منفعت خود می اندیشند شرایطی را به وجود می آورند که این ورزش نیز مانند خودشان ناپاک شود.

عیسی زاده در ادامه بیان داشت: از روزی که پا به لیگ برتر گذاشتم با انسانهای متفاوتی روبه روشدم که خواهان کنار گذاشتن عقایدم و ملحق شدن به جمع آنها بودند تا از موقعیتمان سوء استفاده کنند، من هم دیگران را از این دامها باخبر می کردم اما در جوابم شنیدم که هدفم از این کار مطرح شدن است غافل از اینکه نمی دانستند یکی از اصحاب رسانه پس از برتر شدن تیمم بامن تماس گرفت تا در ضمن موافقت باحضور مربی مورد نظرش درکادر فنی پتروشیمی دوازده امتیاز رقابت هایی که هنوز برگزار نشده را در اختیار بگیرم و حتی یک لحظه به آینده و تلاش بازیکنانی که برای پیروزی تیم خود از جان مایه می گذارند توجه نکنیم.

در این فوتسال هیچ چیز دور از ذهن نیست فقط کافیست کمی با دقت نگاه کنیم و کسانی که بانی و مسبب این ناپاکی ها هستند بدانند همه دستشان را می خوانند درهمین راستا قادر نخواهند بود کسی راگول بزنند. برخیمربیان انرژی شاگردانشان را به کار گیردند تا به جایگاه ایده الی از جدول تکیه زند و درهفته های پایانی سرنوشت تیمهای صدرنشین و قعرنشین را در ازای دریافت مبلغ پایه به واسطه دوستی تغییر دهد و بعد از این موضوع خود نیز به دنبال حق می روند و به قضاوت داور یا کوچکترین مسائل واکنش نشان می دهند. باعث تاسف است که با چنین حاشیه ها و افرادی سر و کار داریم.