به گزارش پارس‌نیوز، مرتضی طلایی نایب رییس و عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران از بیانیه 260 نفر از امنا و معتمدین محلات کلانشهر تهران در حمایت از نامزدی محمدباقر قالیباف و لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: معتمدین محلات کلانشهر تهران همواره پرچمدار دفاع از انقلاب و آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده اند؛ لذا با درک حساسیت این دوره انتخابات و احساس مسئولیت این بیانیه را آماده و آن را امضا کرده اند، البته جمع آوری امضاها با استقبال مواجه شده و ادامه دارد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (سوره رعد، آیه 11)

خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت صباّر ایران اسلامی و بازتعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی بود. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه 22بهمن در سراسر میهن اسلامی برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنا و مفهوم متفاوت داشت که برای دوستان، مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب، مایۀ یأس و ناامیدی بود.

امروزه ملت پرافتخار ایران، در حال آفرینش یوم الله ها هستند و با خلق حماسه ها، عظمت و شکوه خود را به رخ جهانیان و دشمنان نظام اسلامی می کشند. ملّت عزیز ایران نشان داد که از خطّ مجاهدتِ شجاعانه دفاع میکند، ملت ایران وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کرد. و حالا ملت شریف ایران در لبیک به فرامین رهبر فرزانه خود، همّت گمارده است که قوی باشد و تمامی آرزوهای اردوگاه استکبار جهانی را به خوابی پریشان و آشفته مبدل خواهد کرد.

ملت با عظمت ایران می دانند هر انتخاباتی به تناسب موقعیت زمانی و چگونگی تحولات سیاسی و اجتماعی آن دوره، حائز اهمیت است. انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در موقعیتی برگزار می‌گردد که جمهوری اسلامی ایران با پیمودن مسیر مقاومت و پایداری در برابر فشارهای نظام سلطه، به قدرت برتر و موثر جهانی تبدیل شده است. موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران و شکست‌ها و ناکامی‌های آمریکا و متحدان او در منطقه؛ ایالات متحده و برخی دیگر از کشورهای سلطه گر را درباره تحولات سیاسی منطقه و جهان در آینده نگران ساخته است. بسیاری از صاحب‌نظران معتقدند روزبه‌روز بر عمق راهبردی ایران در منطقه و جهان افزوده می شود و سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایی متکی بر قدرت نظامی آمریکا در منطقه با شکست کامل مواجه شده است.

با این دیدگاه انتخابات یازدهم مجلس، به لحاظ اوضاع زمانی که در آن، روند خصومتها و تحریم ها از سوی استکبار جهانی مشاهده می شود و انقلاب اسلامی از گردنه فتنه عبور کرده، با ناکارآمدی و توطئه های منحرفینی که در بعضی از مواضع حساس کشور لانه کرده اند مواجه است؛ ازاهمیّت و حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود .

بنابراین امضا کنندگان ذیل بعنوان جمعی از معتمدین محلات کلانشهر تهران، ضمن دعوت آحاد مردم به شرکت یکپارچه و حماسی در انتخابات 2 اسفند؛ حمایت قاطع خود را از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و خدمتگزار جهادی و مدیرکارآمد، آقای دکتر محمدباقر قالیباف اعلام می دارد.

ان شاءالله نصرت الهی و فرج و گشایش در مسائل شخصی و اجتماعی برای مردم عزیز ایران، در راه است.

44444