به گزارش پارس‌نیوز، ناصر امانی، معاون اسبق برنامه ریزی و امور شورا‌های شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در مورد شایعه 20 هزار میلیارد هزینه فاقد سند در شهرداری تهران در دوره مدیریت قالیباف  اظهار کرد: کیفرخواست مدیرمسئول نشریه روزان به اتهام نشر اکاذیب علیه محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران صادر شد.

وی با اشاره به بندی از قرار صادره افزود: در پی انتشار گزارش مفصلی با عنوان «٢ هزار میلیارد هزینه فاقد سند قالیباف» در تاریخ سوم بهمن ١٣٩6 و شکایت از این نشریه، هفته گذشته قرار مجرمیت و جلب به دادرسی مدیرمسئول نشریه روزان به اتهام نشر اکاذیب صادر شد. در بخشی از این قرار آمده است: «... با عنایت به دفاعیات بلاوجه متهم و عدم ارائه مدارک و مستندات درخصوص صحت مطلب بیان شده در روزنامه، بزهکاری ایشان را محرز و مسلم دانسته و ...»

معاون اسبق برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران در ادامه ضمن اشاره به اثبات کذب بودن ارقامی که توسط اعضای شورای شهر درمورد بدهی شهرداری اسبق بیان شده است، گفت: طبق این گزارش پیشتر نیز برخی رسانه‌ها و اعضای شورای شهر نسبت به بدهی شهرداری تهران در دوره مدیریت قالیباف، ارقامی را مطرح کردند که با رسیدگی قضایی، کذب بودن آن‌ها به اثبات رسید. چنانکه در یک مورد، مجرمیت میرلوحی عضو شورای شهر در مرحله دادسرا اثبات شد.