به گزارش پارس نیوز، 

«محمدعلی افشانی»، شهردار اصلاح‌طلب تهران، روز شنبه گذشته در مراسم افتتاح پروژه «ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی» در جمع خبرنگاران گفته است:من خودم را می‌شناسم و می‌دانم اینهمه هجمه به من برای چنگ‌اندازی به اموال مردم است. هدف این افراد فقط منحرف کردن مسیر ما از خدمت به مردم است. اما مردم می‌دانند چه کسانی برای آنها کار می‌کنند.

 افشانی در توضیح پروژه‌ای که افتتاح کرده است نیز با تصریح به اینکه این پروژه متعلق به 2 سال قبل از او بوده است، می‌گوید: پروژه تعطیل بود و پس از اینکه مردادماه از آن بازدید کردیم، تصمیم گرفتیم سرعت آن را به صورت شبانه‌روزی افزایش دهیم تا افتتاح شود.[6]

 

*آقای افشانی که البته اصلاح‌طلبان نیز هیچ اصراری به ماندن ایشان در سمت شهردار تهران ندارند، این روزها با رسوایی «شنود از مدیران شهرداری» و عزل و نصب‌های پر حاشیه مواجه شده و از طرفی همانطور که مشاهده می‌شود همچنان مشغول پرداختن به پروژه‌های محمدباقر قالیباف است.

در کنار این رخدادها او شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیز شده است و طبق اعلام برخی شخصیت‌های حقوقی، به زودی باید با شهرداری تهران وداع کند.

و اکنون سؤال اینجاست که چرا ایشان قصد دارد نابلدی‌های سیاسی خود را ادامه بدهد و کارنامه مشخص و رفتن محتومش را به چیزهای موهومی مثل بیت‌المال‌خواران و باندهای انحراف از مسیر خدمت به مردم! ربط بدهد؟