به گزارش پارس ، مشرق به نقل از بی بی سی فارسی در خبری به معرفی فردی به اصطلاح روحانیِ مسلمان که اداره یک مسجد را نیز به عهده دارد پرداخت و گفت: روحانی مسلمان آمریکایی که از حقوق همجنسگرایان حمایت می کند؛ امام جماعت مسجدی در واشنگتن است. وی خودش نیز همجنسگرا است و ازدواج همجنسگرایان را طبق احکام اسلامی مجاز می داند.


بی بی سی در ادامه افزود: داعیه عبدالله استدلالی بحث برانگیز و غیرمتعارف دارد که اکثر رهبران مسلمان ایالات متحده، آن را رد کرده اند. وی که در عربستان سعودی، فقه آموخته و همجنسگرایی خود را نیز پنهان نمی کند؛ تاکید دارد که نص قرآن درباره رابطه عاشقانه و ازدواج دو هم جنس ساکت است.

به گفته بی بی سی؛ شریک زندگی وی مردی است که با او در صیغه موقت! زندگی می کند. داعیه می گوید چون قرآن مستقیما درباره همجنسگرایان حرفی نمی زند ؛ پس می توان تفسیر کرد که عمل جنسی، گرایش جنسیِ شخص است.

به نظر می رسد این فرد که خود را به اسلام نسبت می دهد همچون کشیشی که به قرآن کریم اهانت می کرد، تحت الحمایه دولت آمریکا قرار دارد. البته گویا منظور او از قرآن کتابی غیر از کتاب خداست زیرا ماجرای قوم لوط از داستان های مشهور قرآن است.

ظاهرا بار دیگر قرار است پروژه اسلام ستیزی به گونه ای دیگر کلید بخورد. تحریک مسلمانان درون آمریکا علیه این فرد، دستمایه دولتمردان و بنگاه های خبرپراکنی خواهد شد.

هرچند که دولتمردان آمریکایی به ظاهر، قاعده آزادی بیان را در رابطه با این فرد عملی خواهند کرد اما سوال اینجاست که چرا در آمریکا، آزادی بیان پیرامون افرادی که با ادیان آسمانی ستیز می کنند جاری می شود اما پیرامون افرادی که اسناد فجایع ملی آمریکا را فاش می کنند جاری نمی شود؟ ! افرادی مانند ادوارد اسنودن افشاگر اسناد جاسوسی آمریکا و برادلی مانینگ سرباز آمریکایی برملاکننده جنایات محرمانه ارتش آمریکا در عراق.