به گزارش پارس به نقل از تسنیم، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری حدیث نیروی دریایی ارتش طی سخنانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین انتخابات با تمهیدات رهبری در کشور برگزار شد به طوری که دشمنان نیز به ملت ایران به واسطه برگزاری این انتخابات تبریک گفتند و هیچ گوشه ای از انتخابات را نتوانستند زیر سوال ببرند.
 
وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بهترین، آزادترین، باوقارترین و سنگین ترین نوع انتخابات بود که در ایران صورت گرفت.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به سوال دیگری درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی نیز گفت: نیروی دریایی ارتش آماده مقابله با هرگونه تهدیدی است.
 
دریادار امیرسیاری درباره آخرین وضعیت ناوشکن بایندر خاطرنشان کرد: جوانان این کشور در نیروی دریایی ارتش ناوشکن شهید دریابان بایندر را کاملا تعمیرات اساسی و فوق اساسی کردند و آن را به عنوان یک ناوشکن مجهز آماده کردند، این حاکی از توانمندی جوانان این نیرو است.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره برگزاری جشنواره حدیث و تاثیر آن در بین نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، نیروی دریایی ظرفیت های بسیار خوبی دارد و البته تمام ظرفیت ها تنها سلاح و تجهیزات نیست و نیروی انسانی نیز به عنوان یکی از این تجهیزات مورد توجه است.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه فرمانده کل قوا همواره توصیه کرده اند که نیروی انسانی در ارتش باید مؤمن، معتقد، متعهد و متخصص باشد، تصریح کرد: اگر می خواهیم نیروی انسانی اینچنینی در ارتش و نیروی دریایی داشته باشیم، باید تلاش کنیم که آموزه های قرآنی و حدیث را در بین کارکنان ترویج دهیم و قطعا در صورت ترویج آموزه های دینی و قرآنی است که معنویت در بین نیروی انسانی پدیدار می شود و البته نتیجه آن، پرورش نیروی انسانی مومن و متخصص است و قطعاً در آن صورت نیروی دریایی ارتش در عرصه جهانی به عنوان یک نیروی راهبردی حضور تاثیرگذاری خواهد داشت.