به گزارش پارس به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، کاظم جلالی، از برگزاری جلسه شورای مرکزی این فراکسیون در صبح امروز یکشنبه ۲ تیر ماه با حضور اکثریت اعضا خبر داد و گفت: در این جلسه آخرین وضعیت مربوط به مسائل داخلی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات این جلسه افزود: در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، تشکیل کارگروه های تخصصی در فراکسیون جهت همکاری با رئیس جمهور منتخب و نقش نمایندگان عضو فراکسیون اکثریت مجلس در این زمینه بررسی و مقرر شد احمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس مسئولیت راه اندازی این کارگروه ها را برعهده بگیرد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس جهت همکاری با رئیس جمهور منتخب آمادگی کامل داریم.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور منتخب مردم انتظار می رود که همکاری کاملی را با دو فراکسیون اصلی مجلس داشته باشد تا به تبع این تعامل با کل مجلس برقرار باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: بی تردید رئیس جمهور منتخب با تجربه ۵ دوره نمایندگی مجلس و ۲ دوره نائب رئیسی مجلس تعامل و همکاری خوبی با مجلس خواهد داشت.

رئیس فراکسیون اکثریت مجلس، در پایان خاطرنشان کرد: بی ترید در فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اصلی ترین مولفه در حمایت و تقویت دولت جدید، بحث شایسته سالاری بر پایه دانش و کارآمدی است، به ویژه با عنایت به شرایط فعلی کشور و حجم بالای مطالبات مردم، دولت جدید باید از کارآمدی و توان بالایی برخوردار باشد که ما در مجلس شورای اسلامی پیگیر این مسئله هستیم.