به گزارش پارس نیوز،  امیر دریادار دوم مجید مقصودی رئیس سازمان خودکفایی ارتش در مراسم آغاز به کار نمایشگاه نداجا در ستاد فرماندهی این نیرو گفت: جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش از ۳۵ سال گذشته در منطقه یکم دریایی بندرعباس کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این بخش از نداجا کار خود را با قطعه سازی آغاز کرد، گفت: سازمان جهاد خودکفایی ارتش تلاش مستمری برای دستیابی به تجهیزات و ارتقا توان رزمی نیاز دارد.

رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دستاوردهای جدید منطبق با تهدیدات ساخته می شوند، گفت: امروز با افتخار شاهد به آب اندازی ناوشکن سهند و زیردریایی های جدید توسط نیروی دریایی هستیم‌.

مقصودی در ادامه تاکید کرد: مجموعه فنی و مهندسی نیروی دریایی ارتش به خودکفایی بسیار خوبی دست پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در چند ماه اخیر شاهد تلاش استکبار جهانی علیه ایران با ابزار تشدید تحریم ها بودیم، تصریح کرد: دستاوردهای ما در نیروهای مسلح مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش با اشاره به دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: تحریم های نخ نمای دشمنان تهدید نیستند بلکه موتور پیشرانی برای ارتقا توان نداجا و سربلندی ایران شده اند.

مقصودی ادامه داد: سازمان جهاد خودکفایی نداجا در زمینه های ساخت سامانه های موشکی، پروازی و زیر سطحی مورد نیاز این نیرو نیز فعالیت می کند.

وی در پایان به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی اشاره و خاطرنشان کرد: نمایشگاه توانمندی های نیروی‌دریایی دائمی است و تا ۲ ماه آینده دستاوردهای جدید این نیرو در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.