به گزارش پارس نیوز، کاروان دوم پرسپولیس روز گذشته وارد ژاپن شد تا سرخ‌پوشان خود را برای بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. به زعم کارشناسان، پرسپولیس در بازی رفت و خانه حریف باید در وهله اول مراقب باشد گل نخورد با این حال خیلی‌ها از علی علیپور، مهاجم آماده سرخ‌پوشان و منشا و حتی هافبک‌های تیمشان انتظار گلزنی دارند. علیپور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما از شرایط پرسپولیس و بازی فینال می‌گوید که می‌خوانید.


پس از سفری طولانی و خسته‌کننده به ژاپن رسیدید شرایط تیم چطور است؟
کلا ما فصل سختی داریم و این سفر طولانی هم یکی از سختی‌های ماست. اما اعضای تیم همه همدل هستند و روحیه تک‌تک ما عالی است و با روحیه و همدلی کادر فنی، مدیریت و بازیکنان این سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم.


رسیدن به فینال یک رویای بزرگ بود اما پرسپولیس این رویا را محقق کرد.
بله رویای‌مان برای رسیدن به فینال محقق شد اما راه سختی را در آسیا آمدیم و این رویا نباید به فینالیست شدن محدود شود و ما به دنبال حسن‌ختام و فتح جام آسیایی هستیم.


با فتح جام آسیایی آیا باید شاهد افت و کم‌انگیزگی پرسپولیس در بازی‌های داخلی باشیم؟
نه اصلا چنین نیست. ما در 3 جام هستیم و برای هر کدام هم برنامه داریم و همه هدفمان خوشحالی هواداران است.


از کاشیما شناخت کافی دارید، به نظرت می‌شود حریف ژاپنی را هم پشت سر گذاشت؟
سطح فوتبال ژاپن نیازی به تعریف من ندارد و تیم کاشیما هم در منطقه شرق آسیا نتایج خوبی گرفته و قطعا حریف آسانی نیست. با این حال شانسی که به ما رو کرده قرعه فینال است. قرعه ما از حیث میزبانی خوب است چون بازی برگشت را باید در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم. البته این بدان معنا نیست که بازی رفت را کم اهمیت بدانیم و باید در هر 2 بازی رفت و برگشت با تمرکز بالا بازی کنیم.


هواداران هم از تو انتظار گلزنی دارند حتی در ژاپن، قول گلزنی می‌دهی؟
مهم نیست چه کسی گل بزند. ما در همه بازی‌ها برای برد و گلزنی بازی می‌کنیم و انشاا... کاشیما هم نمی‌تواند موتور گلزنی ما را خاموش کند.