به گزارش پارس نیوز، 

محمدامین مهدی‌پور دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ، با اشاره به برگزاری جلسه نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی با رئیس رسانه ملی گفت: در این جلسه یکی از مباحثی که توسط ما بیان شد، در رابطه با باقی ماندن تعدادی از بازنشستگان در صدا و سیما بود و از آقای علی عسگری در این رابطه انتقاد کردیم و به ایشان گفتیم چرا با وجود وضع قانون شما خواسته‌اید که تعدادی از مسئولان بازنشسته در صدا و سیما باقی بمانند؟ 

وی ادامه داد: ما از آقای علی عسگری خواستیم که بگویند تا کی قرار است این تعداد افراد بازنشسته در رسانه ملی باقی بمانند، همچنین گفتیم قانون برای همه یکی است و باید درست اجرا شود مخصوصا رسانه ملی که باید مطالبه‌گر این قانون باشد، با عدم اجرای آن دستش بسته خواهد شد. 

مهدی‌پور تأکید کرد: آقای علی عسگری در این رابطه به ما گفت که حدود ۲۲۰ نفر داشتیم که مشمول این قانون می‌شدند،  ۲۰۰ نفر از آنها بازنشسته شدند و تنها ۲۰ نفر باقی ماندند که به آنها احتیاج داشتیم و بعد از ۲۲ بهمن به تدریج این تعداد هم بازنشسته خواهند شد. 

وی ادامه داد: یکی از سؤالات دیگری که از رئیس رسانه ملی پرسیدیم این بود که چرا صدا و سیما به روز در مسائل کشور وارد نمی‌شود؟ و گفتیم اگر چنین چیزی ادامه پیداکند، مردم برای دریافت اخبار از تحلیل‌های غلط رسانه‌های معاند و خارجی استفاده می‌کنند که آقای علی عسگری گفت اگر ما در موضوعی مانند اغتشاشات دی‌ماه وارد نشدیم به این دلیل بود که شورای عالی امنیت ملی و رئیس‌جمهور مخالف بودند، ولی وقتی دیدیم شرایط کشور مساعد نیست، حکم را نادیده گرفتیم و اطلاع‌رسانی را انجام دادیم. 

مهدی‌پور ادامه داد: در این جلسه در مورد بازیگران سینمایی که در تلویزیون به کار گرفته می‌شوند هم صحبت کردیم و گفتیم باید شخصیت فردی این افراد مورد توجه قرار گیرد تا بعدا که این افراد برای جوانان و نوجوانان ما الگو می‌شوند، مشکلی ایجاد نشود. 

این فعال دانشجویی گفت: یکی دیگر از مسائلی که مطرح کردیم این بود که صدا و سیما به خاطر اسپانسر و افزایش مخاطب، برنامه‌های خود را به دست افرادی که برنامه‌های بی‌محتوا تولید می‌کنند ندهد. 

وی افزود: همچنین در این جلسه از موانعی که سر راه جوانان مؤمن و انقلابی برای حضور و نشان دادن استعداد خود در رسانه ملی وجود دارد هم صحبت کردیم و همچنین گفتیم مافیای سینمای مبتذل در صدا و سیما نفوذ پیدا کرده و قصد دارد سینمای اصیل را از رده خارج کند و به همین جهت ما الان فقط طنز مبتذل داریم که برنامه من و شما یکی از آنهاست.

مهدی پور ادامه داد: درباره برنامه هفت هم صحبت کردیم و اگرچه ما میهمانان برنامه را صددرصد تأیید نمی‌کنیم، ولی جای خالی برنامه هفت احساس می‌شود.

وی در خاتمه گفت: رئیس ملی در رابطه با برنامه من و شما انتقاد ما را پذیرفت و گفت به خاطر همین مسئله این برنامه را جمع کردیم.