به گزارش پارس نیوز، 

سیدمحمد عابدی امروز با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به شهرستان خوی اظهار کرد: روحانی روز دوشنبه ۲۸ آبان با پرواز مستقیم از تهران به فرودگاه خوی آمده و در ساعت ۹ در ورزشگاه شهید چمران دیدار مردمی دارد و با مردم سخن خواهد داشت.

وی افزود: پس از آن نیز بیمارستان ۲۲۵ تختخوابی امام خمینی(ره) را افتتاح می‌کند که از پنج روزه گذشته به بهره برداری رسیده و بیماران در آن بستری هستند، بیمارستان آیت الله خویی هم که نزدیک ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در دهه فجر افتتاح می‌شود و در سفر روحانی به بهره‌برداری نخواهد رسید.

فرماندار خوی گفت: پس از بازگشت رئیس جمهور از خوی به ارومیه، دو کلنگ زنی در خوی انجام می‌شود که یکی کلنگ‌زنی ساختمان‌هایی است که در ارتباط با مقبره شمس تبریزی هستند و این کلنگ زنی با حضور علی مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون رئیس جمهور خواهد بود.

وی اظهار کرد: کلنگ زنی دیگر در رابطه با جاده قطور به سمت خوی به طول ۲۸ کیلومتر خواهد بود که آغاز اجرای طرح راه بسیار راهبردی خوی به سمت رازی است.

عابدی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به شهرستان خوی، وزیر نیرو، وزیر کشور، وزیر صنعت معدن و تجارت و تعدادی از معاونان رئیس جمهور نیز حضور دارند و کاروان دولت تدبیر و امید سفر خود به استان را از شهرستان خوی آغاز می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال ۹۷ اوج افتتاح پروژه‌های سلامت در راستای خدمات به مردم خوی و شمال استان خواهد بود گفت: تا پایان امسال بیمارستان ۲۲۵ تختخوابی امام خمینی(ره)، ۲۵۰ تختخوابی آیت الله خویی و ۳۵ تختخوابی بیمارستانی تامین اجتماعی امیرالمومنان(ع) آماده بهره برداری خواهند بود.

فرماندار خوی بیان کرد: بنابراین ۵۰۰ تخت بیمارستانی تا پایان امسال در شهرستان خوی آماده ارائه خدمات به مردم منطقه خواهد بود.