به گزارش پارس نیوز، 

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد آجا با تأکید بر لزوم استفاده از تجربیات این عزیزان گفت: نشست با اقشار مختلف ارتش با هدف بهره‌مندی از خرد جمعی، استفاده از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان، پیشنهادهای کارکنان و استماع مشکلات آنان از نزدیک، در همه رده ها برگزار می شود.

در این دیدار، پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام شایسته سلسله مراتب فرماندهی ارتش نسبت به راه‌اندازی سامانه سپهر در پایگاه اطلاع رسانی ارتش ضمن تشکر از این اقدام، اذعان داشتند: راه اندازی این سامانه ضمن بررسی دقیق مشکلات و خواسته های پیشکسوتان، کارکنان و خانواده های آنان، موجب اعتماد سازی برای همه رده ها و ارتقاء انگیزه و روحیه خدمتی آن ها شده و خواهد شد.

در همین راستا امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هدف از راه اندازی این سامانه را بررسی و مرتفع نمودن خواسته های پیشکسوتان، کارکنان و خانواده های آنان و نیز پاسخ به ابهامات مخاطبان عنوان کرد و افزود: یقیناً تمام مطالبات این عزیزان توسط گروه های تخصصی بررسی و پاسخ داده می شود.

همچنین در ادامه، پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وجود الگوها و نمادهای ماندگار در ارتش و تقدیر از تولیدات فاخر فرهنگی از جمله سریال شوق پرواز و مستند شهید آبشناسان، خواسته های خود مبنی بر لزوم پرداختن مبادی فرهنگی و رسانه ای کشور به سایر شهدا و پیشکسوتان ارتش را مطرح کردند.

فرمانده کل ارتش نیز با ابراز خرسندی از دیدار با پیشکسوتان، این لحظات را موجب کسب انرژی برای استفاده بهتر از سایر اوقات برای خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

در این دیدار، فرمانده کل ارتش و پیشکسوتان به بیان خاطرات مشترکی از حضور در دوران دفاع مقدس و سالیان پیشین خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

گفتنی است، از زمان انتصاب امیر سرلشکر موسوی در سِمَت فرماندهی کل ارتش، ده ها دیدار و نشست صمیمی توسط وی با اقشار و رده های مختلف اعم از کارکنان پایور، پیشکسوتان و بازنشستگان و ... انجام شده است.