به گزارش پارس نیوز، 

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، صبح امروز (پنج شنبه) در مراسم تجلیل از پیشکسوتان نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) و رونمایی از مستند «خشاب های خالی» در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار داشت: همه نیروهای ویژه هوابرد، امور محوله را با جدیت و با جان‌ودل انجام می دهند.

وی ضمن تجلیل از پیشکسوتان نوهد افزود: پیشکسوتان نوهد، پشتکاری جدی و فضایی صمیمی در میان خود داشته و دارند، اما متاسفانه هیچ‌کدام از رشادت‌ها و شهادت‌های سرخ و کربلایی رخ‌ داده در نوهد را مستند نکرده اند.

امیر سرتیپ نعمتی ادامه داد: این بزرگ‌مردان همیشه فروتن‌ترین و بی‌توقع‌ترین مردان بودند و بی‌منت و جان بر کف برای میهن خود جنگیدند اما اسنادی از خود برای ما به یادگار نگذاشتند.

جانشین نیروی زمینی ارتش با بیان این که نیروهای نوهد از مقتدرترین و آماده ترین نیروهای ارتش هستند تصریح کرد: ما به داشتن چنین نیروهای ورزیده، آماده و جان‌برکف در ارتش نیاز داریم و همواره به وجود آن‌ها افتخار می کنیم.

وی ضمن تجلیل و قدردانی از خانواده نیروهای نوهد تاکید کرد: دلیرمردان نوهد، خانواده‌های نوهدی هم دارند، چرا که در تمام سختی‌ها مانند کوه دشواری‌ها را تحمل می‌کنند و بی‌ منت پشت همسران و فرزندان خود با صبری سترگ می‌ایستند.

امیر سرتیپ نعمتی ضمن تجلیل از یاد و خاطره شهدای نوهد گفت: نیروهای ویژه هوابرد در طول ۸ سال دفاع مقدس شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است، ما وظیفه داریم علاوه بر ادای احترام به مقام شامخ شهدا، یاد و خاطره‌ این بزرگواران را در دل جوانان زنده نگه داریم چرا که تا ابد مدیون این عزیزان عاشورایی هستیم.