به گزارش پارس نیوز، 

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با اعلام خبر برگزاری مرحله نهایی رزمایش محرم این نیرو از صبح فردا (یکشنبه)، گفت: پس از برگزاری دو رزمایش امنیتی در جنوب شرق و رزمایش امنیتی سال گذشته در منطقه اشنویه و  ارتفاعات کفارستان که دارای  نتایج بسیار خوبی بود، مرحله نهایی رزمایش امنیتی محرم در منطقه کامیاران و  ارتفاعات شاهو برگزار می شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: مرحله نخست این رزمایش با استفاده از ۷۰ درصد یگانهای قرارگاه حمزه سید الشهداء‌(علیه السلام) مستقر در کردستان از ۵ روز گذشته آغاز شده و فردا مرحله نهایی آن به انجام می رسد.

وی افزود: مراحل انجام این رزمایش با فراخوان گردان های بسیج  بیت المقدس، ‌امام حسین (ع)، کوثر  استان کردستان آغاز و  همزمان یک مرحله رزمایش دفاع شهری با حضور یگان های  انتظامی، مرزبانی  و بسیجیان  انجام گرفته  که  فردا در  ارتفاعات شاهو استان کردستان و منطقه کامیاران مرحله نهایی آن انجام  خواهد گرفت.

سردار پاکپور با تشریح اهداف رزمایش محرم اظهار کرد: در این رزمایش امنیتی نیروهای عمل کننده آموزش های خود را در یک میدان واقعی  تمرین کرده و همزمان مناطق  مورد علاقه ضد انقلاب را نیز پاکسازی خواهند کرد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) نیز پیرامون  برگزاری رزمایش "محرم" اظهار داشت: مردم  و جوانان غیور استان کردستان سالهای متمادی در کنار رزمندگان  اسلام همیشه حاضر به مبارزه بوده اند  و با گذشت ۴۰ سال از انقلاب،   پیشمرگان  کرد بصورت فعال برای مبارزه  با عوامل ضد انقلاب  حاضر و آماده هستند که این مهم نشانگرحضور فعال  و حماسی مردم و بسییجان این استان در فراخوان سراسری  نیروهای بسیج می باشد.

وی تاکید کرد: شهدای پیشمرگ کردستان با خون خود امنیت را به این مناطق هدیه داده اند و همه ما باید قدردان این  عزیزان باشیم.

سردار اصانلو در پایان خاطرنشان کرد: در حقیقت شهدای  این مناطق جزو شهدای شاخص کشور هستند که در راه دفاع از انقلاب اسلامی خون خود را هدیه کرده اند.