به گزارش پارس نیوز، 

پویان هدایتی تهیه‌کننده برنامه محرمی «نشان ارادت» درباره ویژگی‌های این برنامه بیان کرد: سال گذشته این برنامه را در قالب برنامه «حب الحسین» روی آنتن شبکه دو سیما بردیم و امسال با کمی تفاوت در آیتم، فصل جدید آن از همین شبکه پخش شد. 

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار در تلویزیون از کسانی که نقش اشقیا و اولیاخوان‌های تعزیه را داشتند، دعوت کردیم و در طراحی آیتم‌ها نیز به نوعی نوآوری رسیدیم.

تهیه‌کننده برنامه «نشان ارادت» درباره ادامه تولید و پخش این برنامه نیز گفت: طی صحبت‌هایی که داشتیم قرار شد این برنامه بعد از ایام محرم و صفر هم روی آنتن شبکه دو سیما برود که فکر می‌کنم تغییراتی هم داشته باشد.

تهیه‌کننده برنامه «حب الحسین» در پایان در پاسخ به پرسشی درباره حضور چهره‌های هنری و ورزشی در برنامه «نشان ارادت» توضیح داد: ما در برنامه فقط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به مهمان سلبریتی اختصاص می‌دهیم و باقی برنامه به سمت آیتم‌هایی می‌رود که مردمی‌تر است، در هر حال سعی کردیم نوعی تعادل را حفظ کنیم که حضور سلبریتی‌ها پررنگ نباشد. 

برنامه «نشان ارادت» ویژه برنامه ایام محرم و صفر است که هرشب ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این برنامه سعی کرده است که در قالب گفتگو با چهره‌ها از علاقه‌شان به امام حسین(ع) حرف بزند.