به گزارش پارس نیوز، 

 از مرکز خبر حوزه، وی روز چهارشنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، افزود: مکتب اهل بیت(ع)، مکتب «هیهات مناالذله» است و همیشه تاریخ پابرجاست.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره های به وضعیت اقتصادی کشور و لزوم تلاش دولت برای حل مشکلات اظهار داشت: مردم از لحاظ معیشتی در سختی و مشکل هستند و باید از مسئولین بپرسیم که مردم چقدر باید صبر کنند تا شما کاری انجام دهید؟
وی گفت: بسیاری از این گرانی ها ربطی به تحریم ندارند و ناشی از سوء مدیریت و به نوعی بی کفایتی است و لازم است هرچه سریعتر به این مشکلات مردم رسیدگی شود.
آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به حوادث تروریستی اهواز افزود: دشمنان کینه توز ما خیال می کنند با این کارها می توانند در ملت ما تاثیر بگذارند؛ اما بدانند که این گونه کارها در حرکت ما و انقلاب اسلامی هیچ خللی وارد نمی سازد و مردم روز به روز علاقه مند تر می شوند.
یک تیم تروریستی مسلح وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز روز سی و یکم شهریورماه امسال در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس سپاه و بسیج به سوی مردم حمله کردند. در جریان این اقدام 25 تن شهید و 60 نفر دیگر زخمی شدند.
وی همچنین با اشاره به چندین بازدید خود از ظرفیت های قم ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در بخش های مختلف از جمله صنعت و تامین تجهیزات صنایع با این استان همکاری داشته باشیم.
7404/ 6133/