به گزارش پارس نیوز، 

علی تاجرنیا عضو سابق حزب مشارکت در بخشی از گفت و گوی خود با اعتمادآنلاین با اشاره به انتقادات اصلاح طلبان از روحانی گفت: انتخاب آقای روحانی توسط اصلاح‌طلبان انتخاب اصلح از بین گزینه‌های موجود بود و نه الزاماً انتخاب کاندیدای مطلوب و دیگر هم اینکه مشروط بود و در راستای خواست مردم و اهداف اصلاح‌طلبانه.

این نماینده دور ششم مجلس با مقایسه دو دوره ریاست جمهوری حسن روحانی، افزود: دور اول ریاست‌جمهوری آقای روحانی هم به لحاظ ادبیات گفتاری و هم به لحاظ عملکردی خیلی قابل دفاع‌تر از دوره دوم بوده و اکنون ما دولت را رها شده می‌بینیم و از همین منظر بخشی از اصلاح‌طلبان به دولت انتقاد دارند.

تاجرنیا تصریح کرد: در مجموع علیرغم همه انتقادها، اصلاح‌طلبان از آقای روحانی عبور نکرده‌اند بلکه حمایت می‌کنند، اما توام با نقد عملکرد دولت. این موضع و این انتظار که از کسی که در جایگاهی قرار می‌دهیم بخواهیم که به حرف‌های خود پایبند باشد، به حق است.

وی خاطرنشان کرد: اگر رفتار و گفتار آقای روحانی در زمان انتخابات را با مجموعه عملکردی دولت در شرایط کنونی مقایسه کنیم کاملاً نشان می‌دهد گویا او فرد دیگری بوده که در زمان کارزار انتخاباتی صحبت می‌کرده است. فلذا این حق است که حامیان انتخاباتی از ایشان انتقاد کنند؛ ضمن اینکه اگر به شرایط انتخابات برگردند طبیعتاً بین موجودین باز هم ایشان را انتخاب خواهند کرد.