به گزارش پارس نیوز، 

پرویز سروری دبیرکل حزب جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در واکنش به مدیریت ناکارآمد دولتی و تحمیل هزینه‌های آن به دوش مردم گفت: مردم مبتنی با امید به تحقق وعده‌ها رای دادند و آقای روحانی در شعارهایش رسما اعلام کرد که با برجام مشکلاتی را رفع کردم و بقیه معضلات را هم حل خواهم کرد.

دبیرکل حزب جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیشتر وعده‌های رئیس جمهور در برهه انتخابات اقتصادی بود، خاطرنشان کرد: روحانی وعده داد وضعیت معیشتی مردم به مراتب هر روز بهتر از دیروز شود، همچنین حل مشکلات تولید و ایجاد اشتغال از وعده‌های وی بود.

سروری تصریح کرد: روحانی مردم را امیدوار کرد که با انتخابش از سوی مردم وضعیت معیشتی آنان بهبود یابد، اما اکنون وضعیت اقتصادی مردم روز به روز بدتر می‌شود و نه تنها برجام به نتیجه نرسید، بلکه امروز به یکی از اصلی‌ترین مشکلات کشور تبدیل شده است.

وی با انتقاد از اظهارات برخی از دولتی‌ها مبنی بر اینکه مردم، چون رای دادند، باید تحمل کنند، تصریح کرد: در کل معتقدم این حرف که رای دادید باید تحمل کنید بسیار سخن بی منطقی است. چراکه درحال حاضر مردم از دولت مطالبه دارند و خواستار تحقق مطالبات خود هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه متاسفانه تمرکز دولت بر مسائل حاشیه‌ای است، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن رئیس جمهور از فضای انتخاباتی باعث خوشحالی است و قوه مجریه باید خود را از مسائل حاشیه‌ای جدا کند، هرچند مدتی است که رئیس جمهور مواضع درستی انتخاب می‌کند، اما در حد حرف باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که دولت باید به آن توجه کند افزایش بی رویه نقدینگی در دولت است، تصریح کرد: قوه مجریه اکنون باید نقدینگی سرگردانی که هر روز یک بخش از کشور را دچار معضل می‌کند را حل کند چرا که مردم می‌خواهند قدرت خرید و نقدینگی آنان کم نشود، بنابراین منافع اقتصادی کشور را باید جدی گرفت، اما متاسفانه دولت این مسائل را رها کرده است.

سروری با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام در کشور خاطرنشان کرد: کشور ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام دارد، اگر دولت برای این پروژه‌ها جاذبه ایجاد کند و تسهیلات قابل قبولی را ارائه دهد، با یک تیر ۴ نشان را می‌زند، چراکه ابتدا نقدینگی کلان در تولید قرار می‌گیرد، همچنین با تحرک در پروژه‌های نیمه تمام همه بخش‌های اقتصادی را فعال می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز دولت را منفعل، مأیوس و ناامید می‌بینیم، قوه مجریه خود را در بن بست می‌داند در حالی که دولت باید بن بست شکن باشد، کشور هیچ بن بستی ندارد اگر دولت واقعا به شعار «ما می‌توانیم» اعتقاد داشته باشد.