به گزارش پارس نیوز، 
 
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تاکید کرد: اظهارات پمپئو با پناه بردن به منافقین، عمق استیصال نظام سلطه را آشکار می‌کند.
 
 شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در آخرین جلسه رسمی خود ضمن رصد تحولات بین‌المللی روزهای اخیر به درماندگی آمریکا اشاره کرد و آن را نشانی از عمق و گسترش نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه دانست.
 
این جمعیت بی‌اثر شدن ترفندهای جبهه عبری، غربی، عربی در منطقه را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: اظهارات ناشیانه و نخ‌نما شده وزیر امور خارجه آمریکا با پناه بردن به گروهک منفور و آواره منافقین برای راهبری اغتشاشات در ایران، عمق استیصال نظام سلطه را برای موثر کردن تحریم‌ها و تهدیدها آشکار می‌کند.

این جمعیت یادآوری کرد: رجزخوانی از سر وحشت «مایک پمئپو» وزیر تازه‌کار امور خارجه آمریکا در شرایطی است که هزینه ۷ هزار میلیارد دلاری مورد ادعای ترامپ نتوانسته جغرافیایی نفوذ و تاثیرگذاری مکتب امام خمینی(ره) در منطقه را محدود کند.

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پایمردی‌های جبهه مقاومت در سوریه، یمن، فلسطین و بحرین را از نشانه‌های آشکار و قابل رویت روزمرگی آمریکا و متحدانش در اتخاذ سیاست‌های راهبردی بی‌نتیجه برشمرده و تأکید کردند: ترامپ و استراتژیست‌های غربی خوب می‌دانند که شیطان بزرگ در چه گردابی اساس و بنیانش به چالش کشیده شده است.

جمعیت جانبازان همه جریان‌های معتقد به نظام و انقلاب را به حمایت از تلاش‌های ویژه دولت در چارچوب راهنمایی‌های مقام معظم رهبری فراخواند و خاطرنشان کرد: وحدت، انسجام، هم‌افزایی در اتخاذ تدابیر، شفافیت در گفتگو با مردم، واکنش مردم نسبت به ویژه‌خواران و برهم‌زنندگان ثبات اقتصادی جامعه بدون تمرکزیافتن اقدامات و تحلیل بدون افراط و تفریط جریان‌های سیاسی نسبت به شرایط کنونی امکان‌پذیر نخواهد بود.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ایجاد آرامش و امیدآفرینی برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی کنونی را وظیفه ملی و انقلابی رسانه ملی برشمرد و تصریح کرد: تصمیم دولت برای تکمیل ظرفیت‌های به کار گرفته شده و به کار گرفته نشده داخلی و اعتنا نکردن به بسته‌های بی‌خاصیت طرف اروپایی می‌تواند نگاه به درون را در فرصت پیش‌آمده به عمل جهادی و اقدامی درون‌زا تبدیل کند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی نگاهی به گنجینه اقدامات ۴۰ ساله انقلاب در فراز و فرود حوادث و اقدام انقلابی و جهادی جامعه برای خنثی کردن فشارهای سنگین نظام سلطه و هم‌پیمانانش را حاوی درس‌های مهمی برای امروز برشمرد و اضافه کرد: اداره کشور در دوران سخت دهه اول انقلاب و تحریم‌های به مراتب سنگین‌تر از امروز باید پیش‌روی مسئولان و کارگزاران قرار گیرد.

این جمعیت با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و جانبازی به ما می‌آموزد که سنگین شدن فشارها، استعدادهای نهفته ما را به صحنه می‌کشد و اتکال ما را به امدادها و وعده‌های الهی نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند، افزود: از اسرار دو برابر بودن وعده‌های گشایش در مقابل واژه «عُسر» در قرآن، امید داشتن مومنان به عنایات الهی است. تردیدی نیست که خرمشهر را خداوند آزاد کرد. بنابراین با مقاومت و پایمردی ملت حتما در دیگر عرصه‌ها نیز گشایش الهی پیش‌روی یاری‌کنندگان دین خدا است.

در این جلسه همچنین اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان به تجلیل از جایگاه بلند اخلاق در انقلاب اسلامی و راهبری علمای مهذب طی چهل ساله انقلاب پرداخته و جایگاه آیت الله مرتضی تهرانی و برادر این عالم ربانی، آیت‌الله مجتبی تهرانی برای تربیت نیروهای انقلاب و جاری کردن زلال اندیشه اسلام ناب و معارف اهل بیت در ضمیر و جان جوانان را بی‌بدیل خواندند.