به گزارش پارس نیوز، جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تخلفات برخی دستگاه‌های دولتی در عدم واریز سهمسازمان هدفمندی یارانه‌ها، گفت: وزارت نفت، وزارت نیرو، پخش فراورده‌های نفتی و شرکت گاز رقم چندین هزار میلیارد تومانی را به این سازمان واریز نکرده اند.

وی افزود: ما آمار و اسناد فروش بنزین، گازوئیل، قیر و حتی برق را از سال 89 تا امروز از سازمان حسابرسی دریافت کرده‌ایم.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها  با وزارتخانه های نفت، نیرو، شرکت پخش فراورده های نفت و گاز درباره واریز نکردن سهمشان به سازمان مربوطه جلسه گذاشته‌ایم، اما آنها دلایلی مستدل نداشتند.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پاسخ به این سوال که آیا این تخلفات به صورت شخصی صورت گرفته یا سازمانی بوده است، اظهار کرد: هنوز این موضوع مشخص نشده و تحقیقات در حال انجام است.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطر نشان کرد: مدت زمان فعالیت قانونی کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها به پایان رسیده است اما به مدت سه ماه مدت آن را تمدید قانون کردیم، بعید میدانم تا سه ماهه آینده گزارش نهایی این کمیته آماده شود و احتمالا به زمان بیشتری نیاز داریم.