به گزارش پارس نیوز، 

وزیر تعاون دولت اصلاحات گفت: در توانایی نوری برای اداره جلسات تردیدی نیست، اما من درباره تغییر عارف چیزی نشنیده ام.

علی صوفی وزیر تعاون دولت اصلاحات با اشاره به زمزمه هایی که از سوی برخی چهره های اصلاح طلب مبنی بر حذف محمدرضا عارف از جریان اصلاحات مطرح است اظهار کرد: باید منظور از اصلاح طلبان مشخص شود.

وزیر تعاون دولت اصلاحات با بیان اینکه در جامعه اصلاح طلبان نهادهای حقوقی و اشخاص با سلایق مختلف وجود دارد، گفت: قطعا این نهادها و اشخاص به صورت پراکنده نمی توانند عمل کنند و من چیزی مبنی بر حذف عارف در نهاد های تصمیم گیر نمی بینم.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با اشاره به صحبت های رئیس دولت اصلاحات درباره رئیس فراکسیون امید مبنی بر اینکه عارف اصلاح طلب تر از روحانی نیست اظهار کرد: این موضوع توسط کرباسچی مطرح شده و پارلمان اصلاحات وجود خارجی ندارد و تا کنون هم تشکیل نشده است.

صوفی ادامه داد: طرح پارلمان اصلاحات به دلیل دربرگیری احزاب باید ابتدا در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عنوان نهاد رسمی این جریان مطرح شود، پس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یا احزاب باید در این باره تصمیم گیری کنند که تا کنون هم چنین تصمیمی گرفته نشده است.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه رئیس این شورا توسط خاتمی انتخاب نمی‌شود، گفت: رئیس شورا در صورت مشخص شدن ترکیب شورا که شامل دو رکن احزاب و شخصیت های حقیقی است و خاتمی هم در انتخاب آنها نقش دارد  انتخاب می شود.

وزیر تعاون دولت اصلاحات درباره عبدالله نوری به عنوان هماهنگ کننده جریان اصلاحات اظهار کرد: در توانایی او برای اداره جلسات شورای عالی سیاست گذاری تردیدی نیست، اما نوری ابتدا باید عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات شود و در حال حاضر به عنوان شخصیت حقوقی و حقیقی هیچ عضویتی ندارد.