به گزارش پارس نیوز، 

نویسندگان نامه ذلت قصد دارند ضمن ارائه تحلیلی جدید از شرایط کشور و سیاه‌نمایی از اوضاع اقتصادی جامعه، نامه مذکور را به کروبی نسبت دهند.

پس از خروج آمریکا از برجام و احیای تحریم‌های ایران توسط رئیس‌جمهور آمریکا، عده‌ای از اصلاح‌طلبان به همراه برخی از افراد ضدانقلاب خارج از کشور، طی نامه‌ای به مقامات عالی نظام خواستار مذاکره بی‌قید وشرط کشورمان با آمریکا شده بودند.

این نامه در شرایط حساس فعلی به قدری ذلت‌بار بود که اکثرین سیاسیون داخل کشور و حتی بسیاری از اصلاح‌طلبان ضمن اعلام برائت، نامه مذکور را مصداق خیانت دانستند.

پس ازانتشار نامه مذکور مشخص شد در این سناریو حسین کروبی فرزند لندن‌نشین کروبی نقش محوری داشته است و تدوین این نامه و گرفتن امضا از افراد توسط وی انجام گرفته است. کما اینکه برخی از افرادی که نامشان در ذیل نامه درج شده بود، امضای آن را تکذیب کردند.

یک تحلیل گر مسائل سیاسی تصریح کرد: اتاق فکر لندن‌نشین نامه ذلت کار خود را رها نکرده و قصد دارند نسخه‌های جدیدی برای مجبو کردن نظام به تسلیم بی‌قید و شرط در مقابله با غرب و آمریکا بکشانند.

همچنین یکی از مسئولین شبکه تلویزیونی ضد انقلاب تازه تأسیس نیز گفته است: این جمع 100 نفره قصد دارند نامه‌هایی مشابه نامه اول خود را از قول خود و دیگران تکرار کنند.

اخبار رسیده از این اتاق فکر حاکی است نویسندگان نامه ذلت قصد دارند در نامه‌ای جدید که با امضای کروبی منتشر خواهد شد، با ادبیاتی تندتر از نامه قبل سیاه‌نمایی جدیدی از اوضاع اقتصادی جامعه ارائه دهند.

این اولین بار نیست که ساختارشکنان و مزدوران غرب قصد بهره‌کشی سیاسی از کروبی دارند و سال‌های گذشته نیز با بکاربردن عباراتی چون اقدامات متهورانه و شیخ شجاع از سابقه او در نظام برای اهداف پشت پرده خود بهره می‌بردند.