به گزارش پارس نیوز، 

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نمایندگان مجلس تشخیص دادند که آقای لاریجانی را مجددا به عنوان رییس و آقایان پزشکیان و مطهری را به عنوان نواب رییس انتخاب کنند که از این بابت به آنها تبریک عرض می کنم.

وی افزود: توقع داریم تعامل دولت و مجلس فزآینده شود چراکه در شرایط فعلی به همکاری قوای سه گانه نیاز داریم و ما تلاش می‌کنیم که تعاملات دولت و مجلس را ارتقا ببخشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوال دیگری در مورد آبستراکسیون در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرامون یکی از لوایح چهارگانه دولت در کمیسیون امنیت ملی، خاطرنشان کرد: ما از لوایح خود دفاع می‌کنیم زیرا دولت این لوایح را با کارشناسی دقیق تهیه می‌کند. این لایحه هم در قوه قضاییه و هم در شورای عالی امنیت ملی نیز مطرح و درباره آن اظهارنظر شده است.

امیری در پایان با بیان اینکه دولت در تهیه لوایح، مصالح کشور را مدنظر قرار می‌دهد. گفت: توقع ما این است که اگر کمیسیون امنیت ملی سوالی دارد آن را مطرح کند و ما کاملا آماده‌ایم تا به این سوالات پاسخ داده و دغدغه‌های نمایندگان را رفع کنیم، ما کاملا آماده همکاری با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هستیم.