به گزارش پارس نیوز، 

جلیل مختار امروز در خصوص پس گرفتن امضای خود برای سؤال از رئیس جمهور، اظهار کرد: با توجه بر تاکید مقام معظم رهبری در مورد حفظ انسجام و هماهنگی سه قوه و پس از جلسه با نمایندگان رئیس جمهور و ارایه گزارشات مبنی بر پرداخت 90 درصدی به سپرده‌گزاران، این تصمیم اتخاذ شد.

وی افزود: سوالات متفاوتی پیرامون مؤسسات مالی و اعتباری، نرخ بالای ارز، تورم، قاچاق و نرخ بالای بیکاری برای سوال از رئیس جمهور مطرح شده بود که سوال پیرامون موسسات مالی و اعتباری از حد نصاب افتاد و اعلام وصول نشد.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی، پیرامون جلسه نمایندگان رئیس جمهور با نمایندگان دولت تصریح کرد: نمایندگان رئیس جمهور طی یک جلسه فوق‌العاده با درخواست کنندگان سؤال از وی مذاکراتی داشتند که با توجه به حضور نماینده کمیسیون اقتصادی و ارائه گزارشی که مشکل بیش از 90درصد از سپرده‌گذاران حل شده و وعده مساعدت برای پرداخت و حل و فصل سریع 10 درصد باقی‌مانده نیز مطرح شد.

مختار افزود: باید با هر فکر و سلیقه‌ای برای عبور دادن کشور از شرایط فعلی راه همدلی در پیش بگیریم، باور دارم که مدیریت بحران‌های کشور بدون ایجاد وفاق ملی به سرانجام نخواهد رسید.