به گزارش پارس به نقل از فارس، نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی به سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران اشاره کرد و مهم‌ترین برنامه‌های روحانی را در این‌ سفر تشریح کرد.


حسین گروسی با اشاره به سفر رئیس جمهور به غرب این استان اظهار کرد: به زودی شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس میزبان رئیس جمهور و اعضای دولت تدبیر و امید خواهد بود و این سفر در اردیبهشت‌‌ ماه سال جاری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی اولین سفر استانی خود را از شهرستان ملارد آغاز کرد، وی به مسئولان قول داده بود تا دوباره به این شهرستان سفر کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های سفر دولت تدبیر و امید در سفر به غرب استان تهران، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در سفری که به غرب استان تهران خواهد داشت در گام نخست میهمان شهرستان ملارد خواهد بود و بعد از آن به شهرستان‌های شهریار و قدس سفر خواهد کرد.

وی به اولویت‌های سفر رئیس دولت تدبیر و امید اشاره کرد و متذکر شد: در این سفر، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی اولویت‌های شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس شامل ساخت بیمارستان‌ها، اتصال به خط مترو، بحث شهرک‌های صنعتی و مصوبه اشتغال و ریشه‌کنی بیکاری را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

گروسی در پایان به پروژه‌های افتتاحی توسط رئیس جمهور اشاره و عنوان کرد: کلنگ‌زنی و افتتاح‌ پروژه‌ها از جمله افتتاح بازار بزرگ ایرانی اسلامی در شهر جدید اندیشه از برنامه‌های سفر رئیس جمهور خواهد بود.