به گزارش پارس نیوز، 

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه اگر به توصیه های رهبر انقلاب عمل می‌شد مجبور نبودیم اکنون این همه هزینه دهیم، گفت: برجام تمام شد، دولت باید هر چه سریعتر از برجام خارج شود.

محمدرضا گلرومفرد دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در تجمع امروز در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا گفت: در آستانه پاره شدن برجام توسط آمریکا هستیم و اکنون وقت آن است ترامپ از دولت جمهوری اسلامی یک تو دهنی بزرگی بخورد.

وی افزود: برجام تمام شد، دولت باید هر چه سریعتر از برجام خارج شود.

گلرومفرد تصریح کرد: همه می دانند این یک نقشه استکبار است تا امریکا نقش پلیس بد و اروپا نقش بی اعتمادی به استکبار بار دیگر تجربه ای بزرگ برای ملت ایران شد که اگر به توصیه های رهبر انقلاب عمل می‌شد مجبور نبودیم اکنون این همه هزینه دهیم.

وی افزود: اروپا با آمریکا تفاوتی ندارد. دولت نباید وقت و سرمایه ملی را صرف تجربه اندوزی بی حاصل بکند. سگ زرد برادر شغال است.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی حواسش را جمع کند، جنبش دانشجویی رفتار مجلس شورای اسلامی را رصد می کند.

گلرومفرد ادامه داد: در لابه لای غائله پاسداران پالرمو را تصویب کردند. در لابه لای خبرهای خروج آمریکا از برجام کلیات FATF تصویب شد. خودمان را تحریم نکنیم قبل از اینکه تحریم شویم.

وی افزود: از نتایج عجیب این قراردادها سپاه را به دست خودمان است.

وی تاکید کرد: در آستانه روز نکبت قرار داریم. همزمان با این روز شاهد انتقال سفارت منحوس آمریکا به قدس هستیم. این کارها آن هم در آخرین لحظات عمر  رژیم جعلی صهیونیستی نشان دهنده استیصال و حماقت آمریکایی ها است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی روز به روز به زوال خود نزدیک تر می شود.

گلرومفرد تصریح کرد: جنبش دانشجویی مسلمان به آمریکا هشدار می دهد که از دیدن این لانه جاسوسی درس عبرت بگیرد.اگر منافع اسلام به خطر بیفتد و دچار اشتباه محاسباتی شود و سفارتش را به قدس منتقل کند سرنوشت سفارت  آمریکا در فلسطین اشغالی نیز به سرنوشت سفارتش در ایران گرفتار خواهد شد.